The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Hier heb ik een photoshop van me ijsje! zo word hij dus ongeveer!
Foto=YE4GSAFG

Foto=U8O3XV7Y

dit is dus ongeveer de bedoeling :D blauwe word dus Blauw Paars Parelmoer!!

Luchthapper is geslaagd.. en opzich zelf vind ik de voorkap ook erg vet, maar kan niet zeggen dat ik hem mooi vind staan als ie erop zit... maar misschien veranderd dat nog als ie helemaal afgewerkt is.. iig complimenten want origineel is ie wel op n ice :D

grtz

DG SF2 said:
Luchthapper is geslaagd.. en opzich zelf vind ik de voorkap ook erg vet, maar kan niet zeggen dat ik hem mooi vind staan als ie erop zit... maar misschien veranderd dat nog als ie helemaal afgewerkt is.. iig complimenten want origineel is ie wel op n ice :D

grtz

Mja idd, ik had dat int begin owk, is gewoon omdat alles nog wit is enzo :S dan ziet het er niet egt uit! , maar daak met nieuwe DMP voorspatbord erop en als hij gespoten is, word het cker vet! want op photoshop ziet het er al wel wat beter uit :)!

yo maikel;) Komt goed met je ijsje zo te zien,Gelukkig is mijne geen wit meer :P ik zie je volgend jaar wel weer bij de meetings etc gaan we dan wel ff stukje branden samen en op de foto;) see you next year!

X.S.T.D said:
yo maikel;) Komt goed met je ijsje zo te zien,Gelukkig is mijne geen wit meer :P ik zie je volgend jaar wel weer bij de meetings etc gaan we dan wel ff stukje branden samen en op de foto;) see you next year!

Allicht makker:D!

Dinsdag 15 November
een maat van me werkt bij autoschade herstel bedrijf! hij had voor mij dus goedkoop kunnen regelen dat al me kappen, velgen etc worden gespoten :D en alles word voor me schuurd etc :)
Lak hebk owk uitgekozen! op een waaier alleen helaas! dus heb ff geen voorbeeld voor jullie :) maarhij word egt MEGA!! vet!
Kleur : Heel donker Blauw/ Marine Blauw ( als het donker is, is de lak zelfs beetje Blauw Zwart) en zodra zonnetje mooi schijnt :) zit er een hele vette paarse glans over :D!

heel mooi alleen jammer dat je er mhr speed ice opzet kvind een bijnaam leuker dan je ''setup'' erop te zetten als je dan een keer van cilinder verwisselt heb je er nix meer aan.. maar voor de rest toppie hoor..
oiii

Heej Genemuiden buren!

Luchthappertje zit wel vet 8)
Als ik dit zo allemaal hoor dan gaat het allemaal wel goed komen.
Ik spreek je volgend seizoen vast nog wel een keer ;)

haha komt goed mensen :D!!

en jah me naam . hmmm ik ben aant denken, maar kweet nog niet wat ik er anders op wil zetten op me zadel :S!
als mensen iedeetjes hebben laat dan ff wat weten?? wat vet is om erop te zette!!

Status
Not open for further replies.
Back