The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
HAllo hele mooie scooter maar ik hoezo laat je hem inmekaar zetten as ik het vragen mag geld te veel ofzo...
succes nog AJUUS BAS

Net ff naar euroscooters geweest me laatste spullentjes gekocht!

Stage 6 Monster Disk
Stage 6 Achter Disk
Malossi MHR Krukas Lagers
Keringen en Fluor gele benzine slang :)

Foto=X7TEAWTK

Blok gaat deze week naar Twins, alles word helemaal in mekaar gezet en volgende week rijd de ice :)

ff schijfje eronder, staat altijd wel stoer :D
volgend weekend krijg ik adapter en Wielbus van Matthew, dan is dat ok allemaal geregeld :)

Foto=OEC6NDKP

Foto=JTX6AJUI

Foto=VIVBTNGT

Monsterdisk staat hem wel dik.!
Khad hem al op Meppel gezien, Ding staat er echt mooi bij:)

Had nog 3 fotos op me telefoon staan :)
Foto=KGPI7OFI

Foto=VI87WRZH

Foto=OYM6ETBC

Ice is nu uit mekaar!
zadel is al onderweg naar de zadel man :P en blok gaat zo spoedig mogenlijk na twins!

Last edited:
Hij staat er weer netjes bij zo met je nieuwe schijf :W
Ben benieuwd hoe je zadeldekje gaat worden :)

Ik vind dit echt een tof apparaat :W. Alleen dat fruitnetje om je radiateur mag van mij weg.. opzich wel leuk maar die randen zijn zo te zien niet erg netjes? Ben benieuwd hoe het word met het zadel

grtz

DG SF2 said:
Ik vind dit echt een tof apparaat :W. Alleen dat fruitnetje om je radiateur mag van mij weg.. opzich wel leuk maar die randen zijn zo te zien niet erg netjes? Ben benieuwd hoe het word met het zadel

grtz

mja omdat hij nog niet vast zit :P zit er daar los om heen ;)
en mag . ik vind zelf wel stoer en ik laat hem zitten anders hebk daak een lekke radiateur, met al die steenslag.

Die monsterdisk staat hem echt goeeehoed....:)

Damn wat voor telefoon heb jij ;) Mooie kwaliteit:D

Ja, maar dat kan de normale mens toch niet betalen jongeman :D

NEt even polshoogte genomen op het gebied van de vorderingen omtrend de zadelhoes....naar mijn mening gaat dit helemaal goedkomen:)

Ik vindt die gaas rond je rad wel iets hebben! :p En zo houd het de lucht ook een beetje meer tegen, want zo'n grote rad gaat beetje overkill geven anders denkik :#

Blue Shark said:
Ik vindt die gaas rond je rad wel iets hebben! :p En zo houd het de lucht ook een beetje meer tegen, want zo'n grote rad gaat beetje overkill geven anders denkik :#

ken best wel kloppe jah :D haha

Speedboer said:
Dit moest ook nog even gebeuren :P fluor geel gemaakt

ik wilde net vermelden dat je paddock wel opknap beurtje mocht krijgen (incl die kleuren)

Ziet er allemaal erg mooi uit 8)

Shane said:
Ziet er leuk uit man...

maar waarom bouw je het blokje niet zelf op? das toch veel leuker:)

Klopt helemaal.
De reden is : voordat ik mijn ice ging maken, heb ik gezecht, ik maakt dit project helemaal perfect, wil NIX hebben wat niet goed is of beun stijl is.

ik heb hiervooral 5 andere projecten gehad, altijd alles zelf gedaan, veel lol mee gehad, maar dit keer wil ik het gewoon aan de pro's overlaten en zorgen dat alles helemaal netjes is :)!

dat is mijn reden.

Status
Not open for further replies.
Back