The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Net even leuk speeltje van me pa gekregen, vette luchtsleutel set :D
heeft 2 luchtsleutels, een Dunne en een normaale :D wou hem even posten! egt tof ding :P
Foto=O4XCUTPN

Foto=FMU773QJ

Zwaar chill, ff ter info voor de mensen, mijn ice loopt na 19 Juli, zodra ik terug ben van salou. want ik wil graag mijn geld bij de hand houden voor als de vakantie IETS te gezellig word:P en anders heb ik dadenlijk niet genoeg geld als ik me ice nu al klaar maak :P dusja helaas.

had nix te doen dus ff gaas afgemaakt voor me radiateur, tegen steenslag, want hij hangt plankgas achter me voorwiel!
laat even weten of jullie dit mooi vinden ofni, vind het zelf wel tof, maar misschien word het zo teveel fluor geel :)
Foto=MQWPP7IV

Foto=XZ3K3ICU

beetje slechte kwalitijd foto maar is met me gsm gemaakt vandaar

Ik vind het wel tof maikel,
te veel fluor? je hebt juist zo weinig fluor :P

maar mss word het wel te veel als je die stukjes nog moet dichtmaken met racegaas bij de zeikant achterop van je kappen...

maar dat moet je dan maar zien ;), en dit is idd ook functioneel....

:) mja klopt, maar mijn zadel word nu gemaakt, skaai was ONDERHANDDDD binnen, dus komt nog veel fluor bij op het zadel :) maar word wel tof, gaas ken er zo af en zwart gemaakt worre als het mot:P haha

vind dit wel vet :~
mss een idee om het in het zelfde kleur als je kader te spuiten met een fluogeel logo/tekening erop.

Vette ice, 9||6

Speedboer said:
:) mja klopt, maar mijn zadel word nu gemaakt, skaai was ONDERHANDDDD binnen, dus komt nog veel fluor bij op het zadel :) maar word wel tof, gaas ken er zo af en zwart gemaakt worre als het mot:P haha

gelukkig is het nu eindelijk na 4 maanden binnen:P
zaak hier schiet ook niet op hea.
mijn sotf was gelijk met jouwe binnen...bas is volgens mij vollop aan het beunen aan je zatel:D:P

maar dat gaas staat hem echt goed heur

MENSEN IK HEB HEEEEEEEEEEEEL GOED NIEUWS :D:D!!

Ik heb even met me vader gepraat, en ik ga op vakantie enzo en zou daarom geen geld hebben voor mijn ice, maar omdat meeting best 25 juni is :P en ik MOET EN WIL EN ZOU daar rijden, hebk met me pa afgesproken dat ik me ice nu mag afmaken op zijn kosten :D en hem na me vakantie terug betaal :D:D
dus binnen 3 weken is hij klaar !!! BEST HERE I COME :D

Kijk dat is het goeie nieuws 8), ga ervoor!
en dat we gauw kunnen sprinten :*

thnx nog voor PVD op sf.nl :*

Status
Not open for further replies.
Back