The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
jah kerels ik heb het geld daar wel voor , maar ik moet nog op vakantie, en neem 800 mee, dus moet kijken hoeveel ik over houd ;) zodra ik terug ben rijd hij meteen, ik wou ook dat hij het nu al deed :(

Stage 6 schijven, Monsterdisk voor, Normaale achter = 155 euro
Cilinder nog laten tunen bij twins = 150
Blok in elkaar laten zetten = 150 (rotor squisht enzo meteen goed)
nieuwe krukas lagers = 80 euro
en dan issie af alleen nog wat kleine dingentjes, reken daar zo'n 100 euro voor

Heb het gaas ff gespoten en achter mijn voorkap bewerkt, de gaten in mijn Frame, daar wil ik ook nog gaas gaan maken, maar blijkt lastiger dan het eruit ziet :P dus ff op me gemak keer goed passend maken :)
Hier fotos.
Foto=YG3RFJ7R

Foto=YJUKS6HW

Foto=H8ZWWPOJ

Foto=ODGXDL4E

Foto=SJEA7VGC

Foto=NFKZHVC4

Foto=QVTE3HCA

Hier nog 3 fotos in groot formaat, dan ziet het er allemaal wat beter uit dan op de kleine fotos :)

http://i2.tinypic.com/xo1wsj.jpg
http://i1.tinypic.com/xo2hco.jpg
http://i1.tinypic.com/xo2hsj.jpg

VOor de mensen die niet snappen waarom mijne nog niet rijd :
Reden : Ik ben niet super rijk ;) en er zijn meer dingen in mijn leven die ik graag wil, dus ik kan niet meteen mijn ice afmaken. vandaar dat hij nog niet rijd! maar dat duurt nu dus niet lang meer. ik wou dat alles gewoon EGT goed is aan mijn scoot. dus dan duurt het idd iets langer ;)!.

Maaaaaaar.... Kga misschien geld lenen van me pa, en me scooter meteen afmaken dat ik hem terug betaal over tijdje :) dat is wel relax! kan ik teminste eens gaan brande :D

Last edited:
Hij is vet :W
Ik vind alleen je radiateur te groot, maar voor de rest blijft het een mooi ding, nu nog een zadelhoesje en hij is af:P

Custom Aerox said:
Hij is vet :W
Ik vind alleen je radiateur te groot, maar voor de rest blijft het een mooi ding, nu nog een zadelhoesje en hij is af:P

Dankje :) achja iedereen heeft altijd wel iets dat ze niet mooi vinden :) maarja helaas, ik vind me rad zwaar bruut :)

Ik heb hem laatst ff int echt bekeken @ meppel en vind eerlijk gezegd je stuur wel wat te breed. Gaas maakt hem wel af:) en mocht je nog wat van dat gaas hebbe op je werk, pm me eens ff een prijsje. Moet nog wat hebbe binnenkort:P

ziet er vet uit met dat gaas, misschien ook wat voor je radiateur.

wil wel eens tegen je rijden, daar gaat het mij om ;)

zjaaakie said:
Ik heb hem laatst ff int echt bekeken @ meppel en vind eerlijk gezegd je stuur wel wat te breed. Gaas maakt hem wel af:) en mocht je nog wat van dat gaas hebbe op je werk, pm me eens ff een prijsje. Moet nog wat hebbe binnenkort:P

Mja zo heeft iedereen wat te mekkere :D maar ik vind het allemaal erg tof, en tis gewoon iets want niet iedereen heeft :) en het totaal plaatje is gewoon netjes :P

MHR said:
ziet er vet uit met dat gaas, misschien ook wat voor je radiateur.

wil wel eens tegen je rijden, daar gaat het mij om ;)

Komt goed kerel :) dat doen we cker keertje!
keer samen met ze alle gaan vlamme hier op industrie? komen max en maurits enzo ook wel :P

Zaaaalig gedaan !

Zeg ik heb een vraagje wat moest je veranderen om de die Sr velgjes er onder te krijgen ?

Grtzz Jelle

Edit stuur me een Pbtjeuh ;)

.:Riddick:. said:
Zaaaalig gedaan !

Zeg ik heb een vraagje wat moest je veranderen om de die Sr velgjes er onder te krijgen ?

Grtzz Jelle

Edit stuur me een Pbtjeuh ;)

gelukkig zijn het runner velgen:D:P

passen gewoon jah, want zit runner blok ook onder.
maar het past niet kwa remschijven, die moet je dan wel even passend maken ;)!

Status
Not open for further replies.
Back