This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Echt super mooi geworden kerel, mijn complimenten!

Enkel nog de paddock een ander kleurtje (of heb ik daar overheen gelezen)

>Mark< said:
btw, fluor gele handvatten zouden ook wel vet staan -:-
Idd maar wou niet teveel fluor
komt ook nog fluor geel race gaas achtervoorkap + frame ( int midden )

Supervette slider 8P, nee hoor, je ice is superdik geworden man, kleuren staan echt goed, en idd. niet te veel fluor geel meer doen, zou graag een foto willen zien met de zon erop, maarja, we wonen nu eenmaal in nederland :|, maar ik kom hem dit seizoen nog wel een keer bewonderen als ik hem zie staan.

Succes verderss, hoooi

zo is die wel mooi hoor hoop voor je dat je een goede zadelkleur kan vinden, maar ik raad dat het af zal wijken

echt SUPER vet. Mooiste ice die ik ken. Maar dat had ik al gezegd op msn
Met zadel erop gaat hij NOG vetter zijn En ik zou toch eens fluo gele handvaten overwegen. Gewoon ff van iemand lenen ofzo om te kijken hoe het staat. Brute ice

Gr Jeroen

Wow gast, dat is echt niet wat ik had verwacht. Dit gaat boven mijn verwachtingen uit. Hoop je een keer op een meeting te zien.

Echt super mooi ding dit!!!

DANKJE MENSJES
kzal wel eens kijken voor fluor gele handvaten dan
paddock maak ik ook nog zwart of fluor geel
en die lichten in de voorkap haal ik er denks uit, doe ik wel gewoon racegaas achter ofzow

Wow, hij is mooi geworden man
Echt heel mooi gedaan allemaal, nu nog een zadeltje, en je bent de man

Errug vet!!!

alleen moet de voorvork nog 17,98 KM omlaag zou mooier zijn denk ik..

verder erg vet! mijn complimenten..

nee vorkje hoeft niet omlaag vind het wel vet zo eigenlijk of meschien 2 a 3 cm maar zoals ik al eerder zei hij is erg heeeel erg vet.

ciao

ps: mijn ice wordt ook glanzend zwart met grove gekleurde glitters en denk ook een soort van fluo kleur er bij voor o.a velgen, ze lijken dan wel redelijk op elkaar maar kan ej toch nooit evennaren en dat wil ik ook niet eens originaliteit telt

Status
Not open for further replies.