The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
Wou net zeggen :) nu lijkt het denk ik zo omdat ik alleen mijn zwarte spullen terug heb ;)! (nog niet eens alles) maar het totaal plaatje is egt wel goed gecombineerd met fluor geel ;) teveel geel is niet relax :) dat was ook mijn punt. Pikzwart met een knallende kleur dat hij toch opvalt :)

NOOD OPROEP!! IK HEB FLUOR GELE SKAAI NODIG VOOR MIJN ZADEL!! MAAR IK KAN ER NIET AAN KOMEN!! ZOEK ME AL DE TERING, 1 MAAND LANG!! ALS IEMAND DIT HEEFT OF AAN KAN KOMEN PLSSSSSSS LAAT HET EVEN HOREN!

dankje :P

Misschien kan je de leerlooier in Den Haag even bellen, zij hebben vet veel kleuren skai.

Beresteinlaan 147-163-165-181
2542 JD Den Haag
Tel. 070-3296065, 070-3661135
Fax. 070-3661135

eej maikel, ik heb nou zelf al een tntclamp gekocht, ik moest m hebben voor perkpolder, en ik moest hem nog aanpassen. en ik hoorde dat je niet meer kan kome? jammer, spreekje later

kappen zien er zeer nice uit :)

kappen lijken me zeer strak gespoten!! Maar volgens mij is dit echt weer zo'n kleur die je moet zien om de kleur echt te kunnen beoordelen! Waarschijnlijk zie ik hem @ meppel wel:).

verder: Ik vind het nog steeds jammer dat er zo ontzettend veel aerox details overal worden gebruikt... maar in dit geval kan ik gewoon niet anders zeggen dat het hem geweldig staat en dat het superstrak gedaan is, daarvoor dus gewoon een grote hoop credits:)! Ik ga hem zeker even bekijken!

MHR said:
eej maikel, ik heb nou zelf al een tntclamp gekocht, ik moest m hebben voor perkpolder, en ik moest hem nog aanpassen. en ik hoorde dat je niet meer kan kome? jammer, spreekje later

kappen zien er zeer nice uit :)

Is prime kerel :)!
jah idd :( ik kan opeens niet meer mee, omdat de auto die we zouden pakken opeens niet meer kon en in het busje kennen maar 3 man voorin en mocht niemand achterin :S dusja helaas! gvd:P
ik meet je wel snel keertje ;)

zjaaakie said:
kappen lijken me zeer strak gespoten!! Maar volgens mij is dit echt weer zo'n kleur die je moet zien om de kleur echt te kunnen beoordelen! Waarschijnlijk zie ik hem @ meppel wel:).

verder: Ik vind het nog steeds jammer dat er zo ontzettend veel aerox details overal worden gebruikt... maar in dit geval kan ik gewoon niet anders zeggen dat het hem geweldig staat en dat het superstrak gedaan is, daarvoor dus gewoon een grote hoop credits:)! Ik ga hem zeker even bekijken!

Dankje kerel!!
jah idd je moet het gewoon in het egt zien! maar op fotos zie je het opzich ook wel goed, maar tis ff paar fotos nemen voordat het er goed opstaat haha :P
en idd, ik ben het helemaal met je eens, rox word veel gebruikt, maar vond dit gewoon egt stoer, toen ik het ontwerp had gemaakt :)!

Manta said:
Misschien kan je de leerlooier in Den Haag even bellen, zij hebben vet veel kleuren skai.

Beresteinlaan 147-163-165-181
2542 JD Den Haag
Tel. 070-3296065, 070-3661135
Fax. 070-3661135

Bedankt!! ga maandag meten proberen!!
mense als jullie nog meer tips hebben laat PLS weten! want ik wil egt geen andere geel :( moet gewoon perfect zijn :)

Speedboer said:
NOOD OPROEP!! IK HEB FLUOR GELE SKAAI NODIG VOOR MIJN ZADEL!! MAAR IK KAN ER NIET AAN KOMEN!! ZOEK ME AL DE TERING, 1 MAAND LANG!! ALS IEMAND DIT HEEFT OF AAN KAN KOMEN PLSSSSSSS LAAT HET EVEN HOREN!

dankje :P

Mja hier in Nederhorst zit zo'n zaakje....

Maar je had wouter al ff gebeld geloof ik....wel vrij prijzig is het

Maar wouter en ik moeten ook nog Fluo oranje + Fluor groen skaai hebben....

Dus als we nou ook dat geel voor jou erbij kopen is het wellicht goedkoper....

We gaan dinsdag langs of woensdag :W

Vandaag fluor gele kappen?:P

Ben benieuwd
LAters

Jah kheb nu alles thuis :D ben net terug van spuiter!! egt vet!
ga nu met auto naar perkpolder ff naar me maatje max
en dan vanavond post ik wel fotos! ;)

Maikel , maak es wat mooie pix zodat we het wat beter kunnen zien , ik zie geen reet op die pix van je :P. Ik vind et erg mooi spuit werk :).

BT said:
Maikel , maak es wat mooie pix zodat we het wat beter kunnen zien , ik zie geen reet op die pix van je :P. Ik vind et erg mooi spuit werk :).

Komt goed :) ik zet hem morgen zover mogenlijk in mekaar :) dan zien jullie het totaal plaatje teminste :)

Heb net nog eventjes wat Fototjes gemaakt dan!
maar blijkbaar heb ik moeite met de camera stil houden :S beetje wazige fotos soms!!
naja voor de nieuwschierige mensen onder ons! zo licht het er nu ff bij, morgen zet ik hem in mekaar :)

Foto=TXWOCQ44

Foto=CURJMYMM

Carterkap ( fluor is hier niet egt fluor omdat flits niet aan stond )
Foto=3G8MXUWP

Foto=D4ZGKS3Y

Radiateur en underseat! ook parelmoer zwart
Foto=WTJVN68X

Foto=VFN4XNMJ

Velgen, Flitser maar ff aangezet! zie je het fluor wat beter ;)!
Foto=RZOZUGVK

Foto=LQEXHW6F

En dit is ook wel een trots van mij :) de kap onder mijn zadel! die heb ik helemaal strak gemaakt! en resultaat mag er egt wezen:)

Status
Not open for further replies.
Back