The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
pro-ice said:
ps: mijn ice wordt ook glanzend zwart met grove gekleurde glitters en denk ook een soort van fluo kleur er bij voor o.a velgen, ze lijken dan wel redelijk op elkaar maar kan ej toch nooit evennaren en dat wil ik ook niet eens originaliteit telt ;)

Hoppa daar hebben we nummer 1 al maikel:P

Shane said:
Errug vet!!!

alleen moet de voorvork nog 17,98 KM omlaag:P zou mooier zijn denk ik..

verder erg vet! mijn complimenten..

Klopt :) ga hem nog verlagen maar gaat niet zo 1,2,3 dus moet hem speciaal inkorte, maar komt goed;)

pro-ice said:
nee vorkje hoeft niet omlaag vind het wel vet zo eigenlijk of meschien 2 a 3 cm maar zoals ik al eerder zei hij is erg heeeel erg vet.

ciao

ps: mijn ice wordt ook glanzend zwart met grove gekleurde glitters en denk ook een soort van fluo kleur er bij voor o.a velgen, ze lijken dan wel redelijk op elkaar maar kan ej toch nooit evennaren en dat wil ik ook niet eens originaliteit telt ;)

Joepie :| vind het alles behalve relax! maarja als je zo graag orginaliteit wilt, pakte je wel een andere combo, omdat ik deze al heb, maarja:S

super geil man!

maar jij bent opgeschoten :P
ik niet, kom mij helpen dan :D
anders kunnen we geen fotoshoot fixen @ meppel :P

Furious Beta said:
super geil man!

maar jij bent opgeschoten :P
ik niet, kom mij helpen dan :D
anders kunnen we geen fotoshoot fixen @ meppel :P

haha chantage :P :*

edit : oke :P dan kom je niet op de foto met de vetste ice van NL :P whehe

pro-ice said:
nee vorkje hoeft niet omlaag vind het wel vet zo eigenlijk of meschien 2 a 3 cm maar zoals ik al eerder zei hij is erg heeeel erg vet.

ciao

hee ken jij niet even een andere kleur verzinnen, je zal namelijk de 4e zijn !!!! met een donkergekleurde ice

Ice2004 said:
hee ken jij niet even een andere kleur verzinnen, je zal namelijk de 4e zijn !!!! met een donkergekleurde ice

zal wel niet ;) hij ziet dat dit er vet uit ziet!
en dan had hij dat zogenaamd al een jaar lang als idee, maar opeens was ik natuurlijk eerder en kan hij er daarom nix aan doen, want hij had dat al geplant :) bekende smoesje ;)

Nu nog 2 mooie remschijfjes denk:)
Waarom zet jeje blok niet zelf in mekaar?:?

Hij is wel gruwelijk Maik, zie je @ Meppel+ralf+

Omdat ik dat liever laat doen, strax verneuk ik het ofzow! normaal deed ik het altijd wel zelf :D maar vind het beetje duur grapje als het strax fout gaat :P

Had nix te doen, dus ff fototjes in de zon gemaakt :) maar helaas, ik krijg het er gewoon niet op! in het egt zie je de parelmoer goude gloed EGT goed, maar foto wil het maar niet lukken helaas:) dusja moet je um maar keer komen bewonderen op een meeting ;)

Foto=Q3UNYWPZ

Foto=GGQRA4FC

Foto=Q7NNNZZR

Foto=G3DQTF4C

Foto=6MQWSFYZ

Foto=SFWGE7TM

Foto=HFRHAQTL

Sommige fotos zitten er wat vette vingers op de kappe :P dus niet denken dat daar krasse zitten ofzow hehe!!

hier nog een foto die vindk zelf egt vet :P
Foto=TMSRF37X

Hey, je bent al zeker goed op weg, die zwarte kappen zijn ook zeker mooi geworden en met een fleugje goud zal het er zeker uit springen, wil em natuurlijk binnenkort in het echt bewonderen he :p

Grt Erwin

E.B. said:
Hey, je bent al zeker goed op weg, die zwarte kappen zijn ook zeker mooi geworden en met een fleugje goud zal het er zeker uit springen, wil em natuurlijk binnenkort in het echt bewonderen he :p

Grt Erwin

Komt goed, meppel ben ik aanwezig ;)

Damn :~ Van mij mag je een pagina vol pic's gooien. Ik vind het echt lekker geworden. Vind die kap onder je zadel wel wat lijken op een poly sprint zadel ;). Ik loop op Meppel zeker even langs om die effecten te zien.

grtz

Status
Not open for further replies.
Back