The Hornet :: MHR Ice

Status
Not open for further replies.
DG SF2 said:
Damn :~ Van mij mag je een pagina vol pic's gooien. Ik vind het echt lekker geworden. Vind die kap onder je zadel wel wat lijken op een poly sprint zadel ;). Ik loop op Meppel zeker even langs om die effecten te zien.

grtz

haha, jah ik vind zelf ook wel leuk al die fotos :P haha :D
Komt goed! loop maar even langs, maken we ff een babbeltje haha!

1 woord GEIL!

mega gekke ice die ja daar hebt kerel

de eerst foto die ja had van je zwarte kappen het was net of er zoo ledjes in zaten dor de flits :p

ziet er goed uit !! en zal zeker een eye-catcher worden op meetings, daar ben ik zeker van. goede kleuren combo, en een lekker beukend blok.

nu sparen voor een rs24 (weet nog iemand die er 1 tekoop heeft) en een passend rood voorvrokje ;)

succes ermee, en weet zeker dat je er nog plezier van zal hebben (mits je er netjes mee omgaat)

-arthur- said:
ziet er goed uit !! en zal zeker een eye-catcher worden op meetings, daar ben ik zeker van. goede kleuren combo, en een lekker beukend blok.

nu sparen voor een rs24 (weet nog iemand die er 1 tekoop heeft) en een passend rood voorvrokje ;)

succes ermee, en weet zeker dat je er nog plezier van zal hebben (mits je er netjes mee omgaat)

bedankt arthur :)
en jah cker ik ga er netjes mee om! maare ik laat helaas de veren zo :) wil hem niet NOG duurder gaan maken alleen voor die 2 details, die zijn voor de rijke mensen onderons haha :P

Firefoxmhr said:
Plak je nog een beetje gaas achter je voorkap of vind je dat zonde? :P
komt nog race gaas achter jah! en spuit ik fluor geel :P das nog een detail die gedaan moet worre! maar hij is nog niet af he :)

-arthur- said:

voorvork begrijp ik, maar een mooi veertje maakt je ice wel af imo :)....

en als je een mooie/goede 2e hands kan krijgen voor een mooie prijs :W ben je mooi gek :P..

succes ga deze zeker even bewonderen @ meppel :D

mattai88 said:
voorvork begrijp ik, maar een mooi veertje maakt je ice wel af imo :)....

en als je een mooie/goede 2e hands kan krijgen voor een mooie prijs :W ben je mooi gek :P..

succes ga deze zeker even bewonderen @ meppel :D

hehe dan ben ik maar gek :P
er komt geen malossi voorvork of veer op :) kheb nu me voorvork en achterveer parelmoer zwart. vind het zo wel netjes :) helaas:P

Ik had een mooie bling achterstaaf erop gezet. Dan heb je hetzelfde idee achter als voor met de binnenpoten van de vork.

DG SF2 said:
Ik had een mooie bling achterstaaf erop gezet. Dan heb je hetzelfde idee achter als voor met de binnenpoten van de vork.

Agja ieder zun eigen mening :P
kvind zo wel goed joh:) misschien later ooit nog keer! hou um eerst lekker, zo eerst rijden maken voordat ik andere dure zooi ga kopen! vind het wel iets belangrijker dat hij gaat lopen nu :)

Ice staat klaar voor zaterdag meppel!
maar denks dat het nog even gaat duren voor hij af is :S
ben gister ontslagen omdatk had gevochten met een klant:P
oeps:P dus nu hebk ff een probleempje! snel ander werk zoeken dan maar haha

Status
Not open for further replies.
Back