This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Black Pearl 86,4cc

Geen valse lucht ofzo?

Trouwens, er zit normaal boven de sproeierbuis nog een klein busje. Daar gaat de gasnaald als eerste doorheen. dat is een los busje die op de sproeier buis zit.
Ik heb wel eens tijdens het sproeier wisselen perongeluk heel de sproeierbuis eruit gedraaid en toen viel dat busje er ook uit.
Dat had ik niet door wat dus als gevolg had, dat ie constant benzine kreeg dus constant sputterde

Van valse lucht heeft ie geen last alles zit goed en goed afgedicht
Nu je dit zegt ik heb ook al is men ganse sproeierbuis eruit gedraaid met het sproeier wisselen! Dus waarschijnlijk ligt daar het probleem dan??
Ik heb een revisiesetje besteld zou dit daarbij zitten dan ?

Last edited:
MINI UPDATE:

Vandaag carb revisieset toegekomen en meteen aan de slag gegaan!
Alles nagekeken en uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat er een deeltje vermist was!!
Dit deeltje zat er bij met de revisieset en hiermee bleek het opgelost te zijn!
Dan maar de carb onder de scooter gemonteerd en 2x kicken later stond hij weer lekker te draaien

Bedankt Oscar voor de gouden tip!!!

Greetz

Hoezo word hij afgesteld? Maak een bankafspraak en ga gewoon met wellicht wat hulp zelf testen/afstellen
Ja ben erover aan het denken waar ik ga gaan Maar het moet haalbaar zijn ook qua afstand enzo
Ben al is naar EPC geweest en was daar wel tevreden van hoe ze het me daar uitlegden. Mss nog wat tips dat jij/jullie mij kunnen geven ivm waar gaan banken.

Oh oke, ja als je neerzet waar je woont precies in Belgie. Maar zou er sowieso een gehele middag/avond voor uit trekken want de 1e keer op de bank gaat je flink wat tijd kosten (meestal dan). Zou gewoon ff uitrekenen hoeveel het km het is naar wat bankplekken waar ze ook verstand hebben om je te kunnen helpen.

Voor te banken maakt het in principe niks uit, zou gewoon bij de dichtsbijzijnde gaan.
Bij mij is dat toevallig EPC, maar eerst ging ik gewoon naar Vasco, dan was meer dan 1.5 uur rijden voor mij. Maar heb over allebei niks te klagen.
Gewoon naar de dichtsbijzijnde gaan, weet niet of er in belgië veel zaken zijn zoals EPC/XSH/Twins oid.

Ik woon op 5min van limburg (België).
Hier in belgië is er maar 1 zaak die het volgens mij zou kunnen dat is VRC maar omdat ik meer vertrouwen heb in een nederlandse winkel zou ik liever naar Nederland gaan. Gewoon omdat ze er in nederland al pakke meer van weten dan hier vind ik. Maar voor mij zal het dan EPC worden. Dit was maar een goed uur rijden naar daar en nog vriendelijke mensen ook Denk dat ze bij EPC mij wel goed kunnen helpen. XSH ligt nogal ver om effe dagje te gaan banke.
Wat kost zo'n dagje banken gemiddeld ?

Ja EPC is zeker niet verkeerd. Denk als je geen bekende bent voor een bedrijf dat ze toch wel zo'n 40 a 50eu per uur rekenen. Maar, ik zou even een belletje maken wat voor prijsje ze kunnen maken etc.

EPC is niet duur hoor, je kunt vantevoren een prijs maken eventueel.
Ik bank daar zelf ook, doe nu zelf banken daar,dat scheelt ook flink in prijs.

Ik heb hem daar 2 keer goed op rollen gezet ben steeds rond de 100/150 inclusief materiaal kwijt. Maar wil je veel dingen testen dan zal het natuurlijk duurder worden, als ik me niet vergis telt EPC zich 45,- per uur inclusief bank en monteur dan.