ik hoop voor je dat die achterkap heel blijft! paint is echt PRACHTIG!! maar die
l&m achterkappen zijn gewoon waardeloos, die van mij begon al te scheuren bij het erop zetten, laat staan vastzetten.
Wordt aan gewerktserieus wonderschone aerox, ziet er echt ziek uit. Zou alleen je carterkap nog iets anders mee doen, maar zal wel goedkomen heb ik het idee.
zeker goed bezig
Thx! Afwerking volgt nogWow wat een rox ! Top werk man
Dat verchromen is idd een optieDikke lak man!
Velgjes laten verchromen is gewoon dik!
Thx!propere rox, vette lak.
grtz
Krassen zoude idd zonde zijn! Bedankt voor de velg tipeej man egt een nice aerox,ook super mooie paint ( wel uitkijken dat er geen krassen op komen zou egt zonde zijn )en ik vindt die roost pijpjes egt gruwelijk mooi man, ik zou je velgjes zelfde kleur als je binnenkapjes doen en dan de rand laaten afdraaien/polijsten, dat zou em wel afmaken.
Bedankt voor het mooie compliment!Ik was niet zo meer van de Scooters met kappie's enz. Maar dit is toch wel een ubergeile rox hoor.
De basecoat is zwart maar door de parels die erop zitten verkleurd het naar blauwerg mooie rox, lekker oldskool uiterlijk stylen blijft toch erg vet:W
alleen waarom black pearl rox? zie er niks zwarts aan
Bedankt voor de velg tipegt te bruut die lak en een mooi geheel zo! ik zou de velgen ook zelfde kleur als de binnenkappen doen en randje polijsten
Staat momenteel als eerste op de verlanglijst :XVerchromen die handel :~!
Echt Black Black is die niet?
Beter niet van naam veranderd? Shiny Pearl? Blue Pearl?
grtz!
Alleen jammer dat de velgen verschillend zijn qua kleur, voor de rest een erg vet ding 8)
het is idd erg lastig.. de velgen combies die jij opnoemt staan allemaal wel vet denk ik.
persoonlijk vind ik chrome wel erg vet staan bij je "ice pearls"
en ik zou zelf zeker niet je velgen de zelfde kleuren als je kappen laten spuiten + rand poleisten.. word te overdreven.. ik zou zelf voor chrome of wit gaan!
succes er mee
Echt Black Black is die niet?
Beter niet van naam veranderd? Shiny Pearl? Blue Pearl?
grtz!
zijn basecoat is zwart daarom de naam