This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The Black Pearl 86,4cc

ik hoop voor je dat die achterkap heel blijft! paint is echt PRACHTIG!! maar die
l&m achterkappen zijn gewoon waardeloos, die van mij begon al te scheuren bij het erop zetten, laat staan vastzetten.

Bedankt man Ik heb toch nog geen scheuren ofzo er is een bepaalde techniek om die kap er foutloos op te zette

serieus wonderschone aerox, ziet er echt ziek uit. Zou alleen je carterkap nog iets anders mee doen, maar zal wel goedkomen heb ik het idee.

zeker goed bezig
Wordt aan gewerkt Eventjes sparen en dan waarschijnlijk verchromen -:-

eej man egt een nice aerox,ook super mooie paint ( wel uitkijken dat er geen krassen op komen zou egt zonde zijn )en ik vindt die roost pijpjes egt gruwelijk mooi man, ik zou je velgjes zelfde kleur als je binnenkapjes doen en dan de rand laaten afdraaien/polijsten, dat zou em wel afmaken.

Ik was niet zo meer van de Scooters met kappie's enz. Maar dit is toch wel een ubergeile rox hoor.

Wow wat een rox ! Top werk man
Thx! Afwerking volgt nog
Dikke lak man!
Velgjes laten verchromen is gewoon dik!
Dat verchromen is idd een optie
propere rox, vette lak.
grtz
Thx!
Krassen zoude idd zonde zijn! Bedankt voor de velg tip
Ik was niet zo meer van de Scooters met kappie's enz. Maar dit is toch wel een ubergeile rox hoor.
Bedankt voor het mooie compliment!

erg mooie rox, lekker oldskool uiterlijk stylen blijft toch erg vet:W

alleen waarom black pearl rox? zie er niks zwarts aan

egt te bruut die lak en een mooi geheel zo! ik zou de velgen ook zelfde kleur als de binnenkappen doen en randje polijsten

erg mooie rox, lekker oldskool uiterlijk stylen blijft toch erg vet:W

alleen waarom black pearl rox? zie er niks zwarts aan
De basecoat is zwart maar door de parels die erop zitten verkleurd het naar blauw Daarmee de keuze voor The Black Pearl 8)
egt te bruut die lak en een mooi geheel zo! ik zou de velgen ook zelfde kleur als de binnenkappen doen en randje polijsten
Bedankt voor de velg tip
Verchromen die handel :~!
Staat momenteel als eerste op de verlanglijst :X

Damn. erg mooie paint man Toff rox :W

Verchromen van de velgen wel erg mooi, maar zou allebei wit (met blauwe striping) niet mooier staan

het is idd erg lastig.. de velgen combies die jij opnoemt staan allemaal wel vet denk ik.
persoonlijk vind ik chrome wel erg vet staan bij je "ice pearls"
en ik zou zelf zeker niet je velgen de zelfde kleuren als je kappen laten spuiten + rand poleisten.. word te overdreven.. ik zou zelf voor chrome of wit gaan!
succes er mee

Alleen jammer dat de velgen verschillend zijn qua kleur, voor de rest een erg vet ding 8)

Jah maar vind het nog wel iets hebben Maar wordt aan gewerkt

Het verchromen staat momenteel op de eerste plaats in men hoofdje })

Echt Black Black is die niet?

Beter niet van naam veranderd? Shiny Pearl? Blue Pearl?

grtz!

Normaal had hij er zwarter uit gezien maar met die parels schijnt hij echt naar de blauwe kant toe. Maar ik behoud de naam hoor.

zijn basecoat is zwart daarom de naam

Hehe kan zelf ook wel antwoorden hoor 8P

Leuke foto's dimi.

Ik laat je iets weten zodra ik nieuws heb van de verchromer.
Misschien al eens gedacht om die zwarte kapjes van je carterpan ook te laten spuiten? Kan ik eventueel samen doen met die voorconsole die hier nog ligt en ik nog moet polyesteren enz. mss kan ik die kapjes dan meteen meespuiten dat kost niet echt veel moeite meer en zou ook weer wat netter staan dan dit dom mat zwart :+

Ik hoor het wel. Ben fier op het werk en blij dat je er zorg voor draagt!

AdiozZzZzzz :W