This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

The beauty &nd the beast

Status
Not open for further replies.
->Sp3cIaL-ArK<- said:
Zit nog een beetje te twijfelen tussen dit óf gewoon SR velgen op de Beta met oversized remschijf enz... Kutte vind ik dat in het frame gebeund moet gaan worden..

Waarom (laat) tap je niet gewoon extra draad op je vork?

Omdat het stukje vork boven de draad dunner is. Als je het niet begrijpt maak ik morgen wel effe een foto

Vandaag begonnen met het ontlakken en polijsten van de voorvork-poot Begint aardig op te schieten. Helemaal ontlakt en heftig goed opgeschuurd met korrel 280 (en nu al glad ) Morgen verder met 400, het begint erop te lijken in ieder geval

Aerox velgjes gekocht

Verder wor ik aardig gek van de TPG... 5 dagen geleden mijn blokje opgestuurd met de hele zooi erbij, en die is nu nog steeds niet bij XSH aangekomen.. :| tracktrace flipt helemaal uit 9 keer onder elkaar dat het pakketje in distributieroute is. Ik ben benieuwd, straks eens eventjes bellen want bij XSH is nog niemand geweest iig

->Sp3cIaL-ArK<- said:
Omdat het stukje vork boven de draad dunner is. Als je het niet begrijpt maak ik morgen wel effe een foto

Dat is juist mooi want dan kan je daar een bus op persen met draad. Just brainstorming hoor.

PS. Volgens mij kan je beter een achtervelg pakken.

grapjassen zoals ik altijd al gezegt heb komen er ook 2 achtervelgen op hoor! Die voorvelg kreeg ik erbij voor 25 euro meer met nieuwe Bopper erop, dus heb ik die maar erbij gepakt om weer door te verkopen Het 2e velgje ben ik nog naar opzoek, maar gaat ook goedkomen

ziet er allemaal netjes uit.

en over TPG!! ik had die adapter gemaakt voor remon (BWS-BOM) die kwam na 2 weken ofzo pas

succes!

Update: Het grootste deel van de voorvorkpoot gepolijst, morgen weer verder ermee want moet nu gaan werken. Ook is de Malossi RHQ 85mm krukas met lagers binnen gekomen van Xander

Vandaag dat ding aan (op de foto) de linkerkant van de voorvorkpoot eraf gedremelt (ophanging voor het spatbord) en dat helemaal glad geschuurd, zie je nu niets meer van Ook de Malossi vertanding (13/44) eindelijk kunnen ophalen waarmee de ratio 10,nogwat is.

strakke vertanding man
en ik moet ff iets vertellen aan de medeforummers
special ark heeft zijn balhaar geschoren whahahahaha
en het jeukt
leuk dat msn

ZmokerZ said:
strakke vertanding man
en ik moet ff iets vertellen aan de medeforummers
special ark heeft zijn balhaar geschoren whahahahaha
en het jeukt
leuk dat msn

Whahahaha Was bij mijn vriendin de brake-out aan het lezen omdat ik me aan het vervelen was, al die ***-inzendingen van lezers met vragen man!! Toen stond er iets over een gast die zijn balzak had geschoren, dus ik denk HOP effe *scheert balzak* in mijn naam zetten voor de droogheid (staat er nu al een week ofzo hoor )

Status
Not open for further replies.