Tering msn

• Thread starter Thread starter Deleted member 682
  • Start date Start date
Originally posted by NastroAzzuro:
Erm, Hugo... die ene pakking die ik er nog bij had gestopt (die rubberen) is voor een std cilinder bedacht ik me net
smile.gif
Vautje... Die alu pakking is wel passend.

mad.gif
mad.gif

Maakt niks
smile.gif
kga denk ik toch een compleet nieuwe pakking set halen...
wink.gif

[This message has been edited by Hugo (edited 04 July 2001).]

Originally posted by NastroAzzuro:
Ach, wat moet je met dit mooie weer ook eigenlijk met je aarz achter de computer?
wink.gif

Ja, precies, dat dacht ik dus ook
wink.gif

Doe dus gek zoals ik deed en spreek af met DE aars van het forum (Bart reply: dat ben jij toch?
smile.gif
) Nee, ik heb het over VDM
wink.gif

Greetz

Hmm nu vanavond doet ie het niet, net nu ik ff wat pics van me scootie op wilde sturen naar diegene die wilde ...
smile.gif
frown.gif

SvR

idd dat kut msn ook! het programme wertke aardig, maar ja het is van microsoft dus het zat er aan t ekomen, op dit soort momenten ben ik blij dat ik ook nog icq heb, die doet het tenminste altijd!!!
smile.gif

Ben er vanmiddag een paar keer op gekomen met geluk
smile.gif
maar wat had ik eraan anderen konden niet online komen
frown.gif
. Ik hoop dat morgen weer alles normaal is.

Ik geraak er ook ni op..... kloterij!!!
Zelfs ICQ heeft geen zin vandaag..
En ik had zo graag nog iemand gehoord via msn voor ik ga werken...
frown.gif

Naja, he iedereen is op zijn tokus getrapt dat MSn het niet doet, DAT IS JUIST GOED !! kan je gaan werken/tunen/afstellen da tzijn pas interessante bezigheden :P

trouwens, net kwam ik ff in msn, na lang gekloot, was me hele contact list weg!!!!!!!!!! VErdomme, al me vrienden, de gasten van hiero op het forum, en het belangrijkste alle lekkere wijven!!!!! Kut zooi, ik hoop dat die straks weer trug komt! anderz sla ik billie boy persoonlijk op z'n muil!!! "Dood aan Microsoft"
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Back