RobinL K*t meeuwen! 21 February 2009 #22 Hier ook elke dag. Waar zit je dan? Mooie motor heb je trouwens.
The Fatal Buell XB9 21 February 2009 #24 RobinL said: Hier ook elke dag. Waar zit je dan? Mooie motor heb je trouwens. Click to expand... licht bedoel ik dan. 35 graden. Zit in La Reunion.. Klein eilandje naast Mauritius en madagaskar Tnx
RobinL said: Hier ook elke dag. Waar zit je dan? Mooie motor heb je trouwens. Click to expand... licht bedoel ik dan. 35 graden. Zit in La Reunion.. Klein eilandje naast Mauritius en madagaskar Tnx
RobinL K*t meeuwen! 21 February 2009 #25 Lekker. Dat is beter dan de 5 graden, nat en kou hier . Ik hoef ook nog maar 1 nachtje en dan heb ik eindelijk weekend. Eerst ff slapen en dan vanmiddag een beetje gaan beginnen met beunen. Dingen pas maken en een beetje poetsen en polijsten.
Lekker. Dat is beter dan de 5 graden, nat en kou hier . Ik hoef ook nog maar 1 nachtje en dan heb ik eindelijk weekend. Eerst ff slapen en dan vanmiddag een beetje gaan beginnen met beunen. Dingen pas maken en een beetje poetsen en polijsten.
5 543543543 Well-Known Member 21 February 2009 #26 Jezus Robin, slaap jij wel? Ik ga zo te werk, lat0r! +ralf+
5 543543543 Well-Known Member 21 February 2009 #28 Ah, wat voor werk doe je dan? (Nu ga ik echt) +ralf+
The Fatal Buell XB9 21 February 2009 #30 1 geluk ik ben ook aan het werk.. Alleen veeel ste warm hier. Boven op de pers 55 graden :S
RobinL K*t meeuwen! 21 February 2009 #31 Ik ben nu dus net thuis... aardig snel gedaan dacht ik zo 8) //Edit: Ben slapen. Waarschijnlijk is deze dicht als ik wakker wordt
Ik ben nu dus net thuis... aardig snel gedaan dacht ik zo 8) //Edit: Ben slapen. Waarschijnlijk is deze dicht als ik wakker wordt