Tering, niet weer !!!

Hmm, dit zijn wel erge dingen ja, ik wens je veel sterkte Arthur ... Wat ik me wel afvraag is of er geen drugs in het spel was, je zegt dat hij in een discotheek was ... want een hartstilstand op 19 jarige leeftijd komt sporadisch voor, mjah ... ik veroordeel niemand verder en vind het erg kut voor je en je omgeving.

Originally posted by hebo-aeroxje
Ongeveer 4 weken geleden is een collega waar ik al 3 jaar mee samenwerkte eigenlijk plotseling overleden, vrouw en kinderen op 39 jarige leeftijd achterlatend door een hartstilstand.

Deze man kwam uit harderwijk of niet? 2 kinderen...als we het over dezelfde hebben dat was zo goed als me buurman! :'(

Kut voor je man ...gecondoleerd...met die vriend van je!

Originally posted by mendophir
Hmm, dit zijn wel erge dingen ja, ik wens je veel sterkte Arthur ... Wat ik me wel afvraag is of er geen drugs in het spel was, je zegt dat hij in een discotheek was ... want een hartstilstand op 19 jarige leeftijd komt sporadisch voor, mjah ... ik veroordeel niemand verder en vind het erg kut voor je en je omgeving.

Er staat dat tie een biertje drinkte met hem in de plaatselijke discotheek. Dus hij was dr nie....

Maare sterkte iig ik weet wel n btje hoe je je voelt, mijn neef is ook vorig jaar overleden aan een hersentumor hij was 21, echt zo kut gewoon!!!

Als ik me uit zou laten over drugs zou dat van MIJN kant slechts speculatief zijn, maar trek je conclusies ..

Ennuh, die andere man was ook een ermeloër.

Back