Tering, niet weer !!!

hebo-aeroxje

Proud member
Ongeveer 4 weken geleden is een collega waar ik al 3 jaar mee samenwerkte eigenlijk plotseling overleden, vrouw en kinderen op 39 jarige leeftijd achterlatend door een hartstilstand.

Maar wat ik nu weer te horen krijg van een vriend van me, is dat vannacht een jongen waar ik 6 jaar mee op school heb gezeten op het vwo, en waar je vele weekenden een pilsje mee pakte in de plaatselijke discotheek ineens dood is gegaan.

19 jaar !!! Hart hield er ineens mee op ...

Moet je je voorstellen ... NU DOOD !

's wel een zeer tragische afloop van een dag die voor mij zo goed begon! :eek: :eek: :(
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Gijs
Leef met je mee , maar om er weer een topic voor te openen?
Kunnen we geen "Het grote leed topic"
Openen oid

Ja laten we voor ALLES een centraal topic maken... Dan kunnen we ipv het juiste forum het juiste topic kiezen :rolleyes:

hebo-aeroxje >>> sterkte man. In zo'n tijden leer je je vrienden pas kennen. Geniet van het leven want je kan zien hoe snel het gedaan is... :mad:
 
Die kerel had een sociaal leven, daar wordt je echt naar van, echt zoveel mensen kenden hem ook ... en dan krijg je dit. Ennuh, dit topic is niet om medelijden te wekken, want dat is niet echt nodig, maar meer eigenlijk om te zeggen:

T kan zo maar afgelopen, so make your life worth living, every day !
 
Originally posted by Gijs
Leef met je mee , maar om er weer een topic voor te openen?
Kunnen we geen "Het grote leed topic"
Openen oid
Wat is jou probleem altijd zeg. Als je voor zoiets al geen topic meer mag openen? Een groot topic heef imho geen nut, net alsof iemand in zo een topic gaat kijken of er weer eens iemand is aangereden of dood is....

Ik vind zoiets wel scarry om te lezen, 19 jaar en opeens een hartstilstand. Moet je toch niet aan denken dat zoiets bij een van je vrienden of bij jezelf gebeurd.
 
Heette hij toevallig Albert Wolfs?

// Edit //
Hmm zie dat je ook uit Ermelo komt, dan hebben wij het over de zelfde persoon. Tjah het overviel mij ook een beetje ja, vroeger op groevenbeek veel met die kerel gelachen.....

2 weken geleden was hij nog in toppers dacht ik. Dat zoiets zo plotseling kan komen.

Jij kent hem beter als mij waarschijnlijk, sterkte ermee!
 
Last edited:
Originally posted by hebo-aeroxje
Die kerel had een sociaal leven, daar wordt je echt naar van, echt zoveel mensen kenden hem ook ... en dan krijg je dit. Ennuh, dit topic is niet om medelijden te wekken, want dat is niet echt nodig, maar meer eigenlijk om te zeggen:

T kan zo maar afgelopen, so make your life worth living, every day !

Tsjah, je uitspraak over het sociale leven van je vriend kun je nogal verkeerd opvatten door bijvoorbeeld te denken dat iemand zonder een sociaal leven (zal geen voorbeelden noemen) minder belangrijk is wanneer deze komt te overlijden.

Echter, wens ik je veel sterkte aangezien je het vast niet makkelijk zult hebben. (kijk ook eens op scooter-freaks.nl, daar zijn vast ook mensen die die jongen kennen ;) )
 
ik hoorde het ook net. ik ken hem dan niet ook al woon ik 4 km verderop. maar damn 19 jaar en hart stilstand. had hij al een zwak hart? iig sterkte Arthur. gecondoleerd.

Arthur
 
Originally posted by Karoshi
Ja laten we voor ALLES een centraal topic maken... Dan kunnen we ipv het juiste forum het juiste topic kiezen :rolleyes:

hebo-aeroxje >>> sterkte man. In zo'n tijden leer je je vrienden pas kennen. Geniet van het leven want je kan zien hoe snel het gedaan is... :mad:

Het gaat me om het idee.
K heb verder ook geen zin om woorden vuil te maken aan iets waar geen discussie over mogelijk is.

Het is natuurlijk ronduit kut dat een bekende van je te overlijden komt , op welke leeftijd dat dan ook mag wezen

Mn reactie was dus ook niet negatief , of onwaardig bedoelt , ik vind gewoon dat het mischien ietwat overdreven was er een topic voor te maken

Dus , maargoed , geen gezeik verder wat mij betreft.
Suc6 met je verlies. (topicstarter)
 
Back
Top