telefoonnummer vs naam

race_typhoon

Well-Known Member
Okeej,

Ik heb dus een probleempje... Ik heb een telefoonnummer, en daar zoek ik dus de naam & adresgegevens bij...

Iemand is namelijk tegen mij voorbumper aangereden (voor de 2e x in 2 maanden :(), heeft zijn mobiele nummer achtergelaten, en ik zoek zijn adresgegevens bij zijn telefoonnummer.

Ik weet dat er ergens een site te vinden is, waar je van telefoonnummer naar naam kan zoeken ipv andersom. Dat zou me een hoop gezeur schelen :)
 
Advertisement - register to remove this

Lijkt me stug dat het kan met mobiele nummer, anders is het wel erg makkelijk om iemand te stalken..
 
Patrick said:
mobielnummer?

succes, lukt je niet.

Gelul. Ik had laatst van iemand alleen zijn 06 en zijn VOORNAAM. Ik wist dat ie was recentelijk was verhuisd naar REGIO zeeland. Ik heb alles (dus echt alles) van hem achterhaald. Zijn oude adres, nieuwe adres, thuisnummer 06 nummer. Alles. Kan dus echt. Gewoon paar programmatjes gebruiken en die slim combineren en logisch nadenken :)
 
jammer, dat ik nu al alle 06-nummers die ik uit mun hoofd ken heb geprobeerd en het ding iedere keer aangeeft "Er zijn geen resultaten gevonden!"
 
AeroxZ said:
Misschien een domme vraag, maar waarom bel je hem/haar:) niet gewoon op?

X2

Dat nummer heb je niet voor niets natuurlijk, geef degene een belletje dan kom je snel genoeg achter de adresgegevens :henko:
 
je kan ook een telefoonmaatschappij bellen , bijv. orange , vodafone etc. want aan sommige nummers kan je zien van welke maatschappij het nummer is.
dan kan je e.v.t de maatschappij bellen en uitleggen wat er is gebeurd.. (E.V.T)
't is een optie :)
 
LG. De mobiele operators geven onder geen beding de gegevens vrij van hun klanten, en al helemaal niet zonder naam erbij. Dat kan ik zelfs als dealer niet (nahja...)

en je kunt aan het nummer niet direct zien bij welke aanbieders ze zitten. Meester is 0651 wel een KPN nummer, maar ook dat kun je niet meer zeggen met de nummer porteringen.
 
Back
Top