aralfa said:pff stel verwende nesten :|
ik betaal me eigenverzekering €1200 int jaar en wegenbelasting van een auto meer dan 1250 kilo :X
mjah ik bouw lekker wel no-claim op..
Ciao Arjan
Hans F. said:Ik snap echt niet waarom mensen dit doen, ik had al 2 schadevrije jaren toen ik begon met autorijden (opgebouwd met de brommer). Ik meende dat ik destijds begon met 70% no claim.
Folkert@MinaRally said:Dat meen je niet? Dan zou ik nu op 7 schadevrije jaren moeten zitten? WTF? (al zou het opzich wel logisch zijn dat dat gewoon meetelt)
Ik zat altijd bij Centraal Beheer, ook nog een jaar bij National Bromfietsverzekering.
Weet niet of CB dat ook had, maar stel je zit bij een maatschappij waarbij je met je brommer ook al schadevrije jaren opbouwt, geldt dat dan alleen als je je auto ook weer bij die maatschappij verzekert of maakt dat niet uit.
Geld alleen als auto bij dezelfde maatschappij verzekerd wordt, maximaal 3 schadevrije jaren meenemen en bij het beindigen van je bromfietsverzekering moet je meteen 'n autoverzekering afsluiten anders vervallen ze meende ik. Zo is 't iig. bij unigarant, weet niet of andere verzekeringen dat ook hebben.Folkert@MinaRally said:Weet niet of CB dat ook had, maar stel je zit bij een maatschappij waarbij je met je brommer ook al schadevrije jaren opbouwt, geldt dat dan alleen als je je auto ook weer bij die maatschappij verzekert of maakt dat niet uit.
Bart said:Wat denk je dat er gebeurt als ze zien wie de auto betaald heeft en je iemand invalide hebt gereden?..
Wokkel @ Sr said:mijn pa en ma zeuren ook....
dat ik em op eigen naam moet zetten. want anders ben je niet verzekert...
anders kon ik mooi corrado kopen...
maar word nu een opel tigra oid... of een wegenbelasting vrije auto..
hebo-aeroxje said:van 75 naar 43 euro is een heel verchil ... laten we zeggen:
van 900 euro per jaar naar 510 euro per jaar.
In mijn geval, uitgaande van een suzuki swift gti gaat het van 660 naar 150 per jaar ...
Heeft jouw vader nog een lage no claim ofzo ?
Xearo said:de verzekering als jij je netjes aan de verkeersregels hebt gehouden, en geen grove opzettelijke fouten hebt begaan. Diegene die auto verzekerd moet een regelmatige bestuurder van de auto zijn. met andere woorden; jouw auto is verzekerd op je moeders naam, je moeder gaat er 1x in de maand mee boodschappen doen, probleem opgelost.