Spy 70cc said:Opvulling van het carter? Dus drukverhogend neem ik aan?
Spy 70cc said:Was tog maar een suggestie :| Waarom doen ze het dan? Omdat het er mooi uitziet, of omdat het er steviger van word
Gomer_pyle said:Lees ze reply nou eens. Alleen de titanium assen hebben het toch ook niet?
Spy 70cc said:Heb ik toch gedaan
Ik quote op de zin dat 'het hele verhaal van carterdruk' nergens op slaat..
JohnB said:Omdat je een beetje een vliegwiel werking wil creeeren. Zodat de krukas door zn odp geslingert wordt. Dat je dat niet meer wist, shame on you.8P
En dat hele verhaal van carterdruk slaat ook nergens op
Gomer_pyle said:Hij geeft ook antwoord op je tweede vraag :henko:
JohnB said:En dat hele verhaal van carterdruk slaat ook nergens op
Sander said:Het is heel simpel...
een volronde krukas simuleren, door sommige plekken op te vullen met kurk, die anders zwaarder zouden zijn, omdat er anders metaal gezeten zou hebben..
En dat de kurk loslaat...who cares? Ik heb ook een team as zonder kurk gehad..en het vlamde nogsteeds +ralf+
Spy 70cc said:I figured that out
Maar, een volronde krukas met teflon is dus beter als een volronde krukas van alleen metaal...
Dan is een volronde krukas toch beter dan een 'niet' volronde...?
Ik wil weten of ik gelijk heb8P
Sander said:En dat de kurk loslaat...who cares? Ik heb ook een team as zonder kurk gehad..en het vlamde nogsteeds
Gomer_pyle said:Dat is niet bewezen alleen trek de vergelijking binnenrotor dan zou je zeggen dat een krukas met teflon sneller moet rond draaien.
Chris@Citta said:Licht ff toe...:?