Stunten is gevaarlijk :D

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Volgens mij heb jij het idee dat jij een hele andere doelgroep bent, en bovendien ver boven de scooterrijder staat... Ik volg deze discussie, die door gerespecteerde members [o.a. zjonnie] op een zinnige onderbouwde manier wordt gevoerd... Dan ga jij voor eigen rechtertje spelen, en mensen kleineren [mag ik je erop wijzen, dat de mensen waar jij mee aan het discussieren bent, geen scooter [meer] hebben?], en bovendien totaal niet onderbouwd te werk gaat...

In in paar woorden; als je zo doorgaat, krijg je een ban...

ik dacht dat een clownsmilie bedoeld is om aan te geven dat het niet serieus bedoeld is, ik kan me vergissen hoor, dan hoor ik het graag. en dat 2e kun je ook niet serieus nemen, niet kleinerend bedoeld ofzo, als dat zo overkomt is dat dus niet de bedoeling.

en de onderbouwing, ik neem aan dat dit voor bijna iedereen in dit topic ook geldt aangezien ik nog een van de weinige ben die elke keer weer de moeite doet om mijn standpunt uit te leggen aan de hand van voorbeelden en redenen.
 
Ik stel het volgende voor:

Als Holden nu eens ook naar meeting Lelystad komt, en gezellig op het circuit gaat zitten met een camera in zijn handjes als het hele SOBW squad goed aan het trainen is.

En dan stel ik voor dat ie aan het begin van het rechte stuk gaat zitten, vlak na die bocht.

's Toch leuk, die jongens weten immers waar ze mee bezig zijn en als ze weten dat er iemand op het circuit zit letten ze heus wel een beetje op.

Kan best toch? Als je beetje nadenkt weet je dat al die jongens wel goed kunnen rijden, dus kun je daar met een gerust hart plaats nemen...
 
Originally posted by hebo-aeroxje
Ik stel het volgende voor:

Als Holden nu eens ook naar meeting Lelystad komt, en gezellig op het circuit gaat zitten met een camera in zijn handjes als het hele SOBW squad goed aan het trainen is.

En dan stel ik voor dat ie aan het begin van het rechte stuk gaat zitten, vlak na die bocht.

's Toch leuk, die jongens weten immers waar ze mee bezig zijn en als ze weten dat er iemand op het circuit zit letten ze heus wel een beetje op.

Kan best toch? Als je beetje nadenkt weet je dat al die jongens wel goed kunnen rijden, dus kun je daar met een gerust hart plaats nemen...

stuur maar wat filmpjes enzo, dan kan ik het even keuren, geef me dan maar een fatsoenlijke camera + handleiding. vervolgens doe ik een helm op en ga ik er lekker voor zitten hoor.

ps: wie komt mij even halen dan, ik ga namelijk niet naar lelystad crossen om alleen ff wat foto's te schieten, en niet achteraf klagen dat de foto's kut zijn want ik maak bijna nooit foto's
 
dat is idd vrij balen ja :D man man dit zet je toch wel weer ff aan het denken voor dat je op de scooter stapt niet meer in me shirtje in de zomer denk ik 0? 8P
 
van dat meisje vind ik stom van haarzelf je gaat toch ook niet op het circuit staan om mooie foto's te schieten zij had ook wel kunnen bedenken dat het misschien gevaarlijk kon zijn
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top