Stunten

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Apriliaracer


Wat een jump, misschien wel 1m!!!:|
Moet je es ff een keer met een crosser naar crossterrein gaan, maak je jumps van 2en een halve meter. Da's veel leuker. Weet je wat btw ook leuk es om met je scoot te doen. Moet je met je scoot een heuevel opzoekn die redelijk stijl oploopt, en de hele tijd door gas blijven geven, zodat je op het achterwiel neerkomt, en dan zo blijven doorrijden. Dat is wel kewl! Misschien wel wat voor jouw SWA!
neejoh, bruggetjes zijn phat! Gewoon volgas komen aanrijden en dan zo'n stijl fietsbruggetjes op met in het midden zo'n knik:)
 
Originally posted by Apriliaracer


Wat een jump, misschien wel 1m!!!:|
Moet je es ff een keer met een crosser naar crossterrein gaan, maak je jumps van 2en een halve meter. Da's veel leuker. Weet je wat btw ook leuk es om met je scoot te doen. Moet je met je scoot een heuevel opzoekn die redelijk stijl oploopt, en de hele tijd door gas blijven geven, zodat je op het achterwiel neerkomt, en dan zo blijven doorrijden. Dat is wel kewl! Misschien wel wat voor jouw SWA!

Been there done that! :p
Maar in ieder geval bedankt voor de tip!
Crossen roelt! 9||6
 
Met mn vision ging ik eerst altijd over de hei crossen, totdat de beide uitlaatophangpunten bij het carter afbraken..
Nieuw carter eronder, en nu ben ik er iets voorzichtiger mee :)

Gisteren heb ik nog bij een 400cc Honda crosser achterop gezeten (ook voorop btw }) ) , en die gast ging gewoon wheelien + stoppies maken met mij achterop, best een vette ervaring :)
Alleen zaten mn noten wel in mn keel na die stoppie....
 
Originally posted by SR-Fanatic
Dude, dat was DaVisjen:)

Met like 20 frontaal in een muur knallen:) Echt vet:) ik heb video, maar niet op pc...

:eek: w00t!!!! :eek:

JE GAAT UPLOADEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P :P :P :P :P
 
Sja kan me video ding niet koppelen aan me pc..

Ook vet, hard lopen met Visjen en m dan omschoppen:W
 
Originally posted by SR-Fanatic
Sja kan me video ding niet koppelen aan me pc..

Ook vet, hard lopen met Visjen en m dan omschoppen:W

Ik mocht em niet in de vijver dumpen :(

En ja met 20 op een muurtje, harder konnie ook nauwelijks :P
 
Originally posted by Apriliaracer


Ik heb weleens iemand met een kreidler de zee in zien rijden bij zonsafgang, best een mooi zicht :)

LOL :)

ik heb alleen maar stoppie en wheelies gedaan (op mijn ex-SR Viper), en 1 keer met een slider van een trappetje af, maar niet echt speciaal ... wel een keer met een R6 achterop de Haarlemmerweg (van Haarlem naar A'dam) met 270 (teller) genomen, zal tegen de 250 geweest zijn, en achterop een 916 (ook met die R6 en een TL1000s) door de Velsertunnel en dan van zijn 5 naar zijn 3, met volle toeren er door heen janken (R6) en brullen met de 2 cilindertjes (916 en de TL1000s), mensen in oto's werden helemaal gek van het geluid, mooi man :W
 
Velsertunnel kun je goed toppen jah!

Alleen is het zo vervelend als je met 180 aankomt en er duikt ene kadett voor je met 105.

Gelijk een lamme poot van die ABS :)
 
Originally posted by SWA
Ja uhh.... Ik sta bij DvD, schilpedinges en Sugadaddy bekent als een gek op de scoot (op "stunt" gebied"). Vind ik wel lachuh, zittend op het stuur rijden, met 1 voet op het zadel staand rijden(ballerina-achtig iets) en stoppies. Van zulk soort dingen. Ik heb vast wel veel meer gekke dingen uitgespookt, maar die weet ik allemaal niet zo snel op te noemen, vraag maar aan Sugadaddy of Schilpedinges.

Stunten roelt wel!

2 jaar geleden met Koninginnedag (dat viert altijd). Wij een gare Amico geregeld voor SWA omdat de eigenaar lam achterop bij Schilpedinges zat (SR WWW) ......

Wij komen aan op een dijk en iedereen ff een flitspaal foto sessie :W . Leek wel onweer 8). SWA zegt "Komop we gaan terug en ik voorop.. Naja mannetje of 25 achter die Amico aan kachelen en ja hor: 1ste been op het zadel ander been in de lucht en FLITS !! 8)

En dit jaar was ik brak "ff" een paar scooters proberen te maken in de nacht voor Koninginneochtend :( Naja toen was het licht en toen in de winkel bij DDL in slaap gevallen :(
 
Mja, toen ik nog Ciao rijder was ging ik meestal met m'n broertje (met Tomos) door mijn vaders boomgaard rijden, over het gras, zo hard mogelijk en dan zo hard de bocht inrammen dat je wel MOEST vallen :) Heb ik wel een goede valtechniek aan overgehouden.

Verder natuurlijk schansjes bouwen...

Dit jaar in Spanje met 2 maten alledrie een Derbi Senda gehuurd...was ziek. 2 keer op mijn bek gegaan in de bergen, wegens hellingen die zo steil waren dat die Derbi het niet meer trok....en dat ding ging echt wel hard en trok ziek.

Bergen afdalen over geitenpaadjes was ook wel ziek...vooral als je langs een ravijn rijdt van 10m diep...:rolleyes:
 
wallie

In een bosje in de buurt hebben vrienden een crosstereintje gemaakt voor hun 250 mtx (dit zijn wrede brommers) samen met een spingbergje van zon metertje hoog.
Daar sprongen we steeds over met een wallaroo, tot wel zon 5 meter ver. Maar dankzij de brakke voorvork die toch minstens al zon 10 ° meer naar voor staat geplooid boort de cilinder samen met uitlaat zich steeds in de grond met als gevolg valpartijen, en veel.
Ook lagen we soms met 2 achter het heuveltje en een ander sprong erover, of af de wallie springen voor de jump en laten vliegen.
gewoon springen met tsx 50 deed k ook, en ook met de kwartliters. tsx is zuiger overleden en nou vind ik er geen :-(
Met de scoot springen hebk ook geprobeerd maar heb bang dat vanalles zal stukgaan en ik moet er wel nog steeds mee naar school.

Stunts roeleren
 
Jah, ik probeer op m'n crosser ook weleens wat stunts enz. Ik heb een keer een Standing wheelie in geprobeerd, en ben toen zo hard op m'n bek gegaan dat ik 2 dagen bijna niet meer kon lopen, en die dag daarn gewoon weer proberen :p.

En ook weleens met een maat springcontest houden op de baan. Heel erg kewl. ik was gewoon ff met hem aan het vlammen en eerst namen we een heuvel van een meter hoog in z'n 4, en daar voelde ik gewoon bijna nix van omdat we zo hard reden, en daarna was er een heel sneakie heuvel, die liep gewoon rustig op, dus wij overschakelen naar z'n 5, maar op na een tijdje bleek er een gat te zitten van 3 meter hoog, en doordat we in z'n 5 zaten vlogen we ook nog 1,5 meter de lucht in, en vlogen we een behoorlijk eindje, dat was heel kewl 8) ! Zo'n gevoel heb ik nooit meer gehad! Maar misschien dat het binnenkort weer terugkomt doordat we allebei een beetje willen gaan leren freestylen! Lijkt me ook heel kewl! Mocht er ooit wat lukken danm maak ik een filmpje.
 
Vanavond nog iets leuks, volgas 8) aan komen rijden op rotonde, en dan gewoon rechtdoor vlammen, door de struiken heen enzo, echt koel :).
 
Originally posted by VDM
Vanavond nog iets leuks, volgas 8) aan komen rijden op rotonde, en dan gewoon rechtdoor vlammen, door de struiken heen enzo, echt koel :).

Jij bent ook hele maal 8P

:W

Ook vet: Met een leen visjen door een sloot gaat rijden:) Op den duur kreeg ie het wel warm, gek he als je je bedenkt dat de hele koelingszooi vol zat met bladeren:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top