stunten op de motor, en nu dit op de scoot !! :D

je kan zeggen wat je wil.. maar die gasten hebben een controle over hun motor.. echt unbelevable.. ff rondjes draaien op je tank nadat je erop jumpte..
 
ja dit zijn eerder amaprofs maar kijk deze eens hun zijn echt profs www.triplextreme.net dat heeft iemand gegeven in andere topic moet je maar die promo vids kijken nog gecker en nog mooier en beter uitgevoerd

maar die neger op de tank die is oooowzomeesterlijk :O
 
Geen stangetje achter op je motor/scooter met wieltjes. Wieltjes gaan heel kut draaien. Gewoon een staal bruggetje met een stuk plastic er op geschroefd en die dan steeds verwisselen als ie op is.
Stunts zien er wel vet uit. Ik denk alleen dat de meest eerder weinig hersencellen hebben dan lef.
 
mja, ik vind t jammer dat die kerel die alleen in zn korte broek op de motor zit en een wheelie trekt niet hard op zn bek glijdt :)
 
jammer dat er geknipt werd als het mis ging, maar kheb sommige filmpjes gezien waar bij het mis ging, en daar word je nie vrolijk van.

ff kijken offie op kazaa is volledig

(out februari 2003)
 
ze gaan wel gek vaak op hen bek zeg... :(...

wat me wel vaak opvalt aan dit soort filmpjes is dat die mensen nog opstaan als ze gevallen zijn ...

ik ben 1 keer achterovergeslagen met een wheelie 8P en had gelijk me enkel gebroken :(
 
Originally posted by Yansuni
1) ze gaan wel gek vaak op hen bek zeg... :(...

2) wat me wel vaak opvalt aan dit soort filmpjes is dat die mensen nog opstaan als ze gevallen zijn ...

3)ik ben 1 keer achterovergeslagen met een wheelie 8P en had gelijk me enkel gebroken :(

1) Ze laten ook voornamelijk crashes zien :)
2) Zijn vaak lekker beschermd
3) Ws viel jij met je volle gewicht op je enkel :D
 
Back
Top