Stunten is gevaarlijk :D

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Wat een b*llshit... Voorbeeldje; iemand burnt een bandje op op een meeting, as usual, als dat ding bijna ontploft, loop IK weg... Heb geen zin om een sliert halfbrandend rubber in m'n gezicht te krijgen, daar vind ik mezelf net te knap voor... Kleine moeite, toch?

Die andere kerel kan het toch wel? maar hij moet zo'n kneus zijn dat de stunt verkeerd gaat, daar kun je je als fotograaf of weet ik veel wat ze doet niet op voorbereiden, is haar fout ook niet, die kerel kan gewoon niet stunten en daar wordt zij de dupe van, erg duidelijker kon het haast niet dacht ik :rolleyes:


en jouw voorbeeld gaat een categorie bullshit te boven, dat kun je aan zien komen, zij kan niet aan zien komen dat die gozer niet kan stunten. wat denk je, als zij 5 sec van te voren ziet (zoals jouw voorbeeld met de band) dat hij op haar knalt, dat ze dan nog koppig blijft staan?? :|
 
Hehe ik zie het nu. Ik vind het wel (in bepaalde context) "wreed".

Ze doen het natuurlijk zelf en zijn bewust van de risico's.

En geen mooier vermaak dan leedvermaak ;)
 
Originally posted by Holden
, zij kan niet aan zien komen dat die gozer niet kan stunten. :|

Stunten is een risico daar kan heel vaak iets fout gaat dat weet je...
Heb het gezien, dit was echt eigen schuld, ga er dan staan zodat je aan de kant kan springen of ga verder naar achter maar dit is gewoon DIK stom!
 
Last edited:
Originally posted by zjonnie
Stunten is een risico daar kan heel vaak iets fout gaat dat weet je...
Heb het gezien, dit was echt eigen schuld, ga er dan staan zodat je aan de kant kan springen of ga verder naar achter maar dit is gewoon DIK stom!
het was nou niet bepaald een spectaculaire stunt met slato's ofzo he :|

die andere kon het toch wel goed, tsja dat ze daar gaat staan om een mooi plaatje te schieten moet ze idd zelf weten, maar de meesten zullen er niet rouwig om zijn dat zij dat doet om jou mooi op de gevoelige plaat te krijgen, vervolgens beuk je haar omver omdat je voor geen donder kan stunten en dan is het haar eigen schuld?? pff scooterrijders zijn soms net amerikanen :+
 
Salto of wat voor stunt dan ook het is gevaarlijker dan gewoon met je 2 wielen op de grond blijven en normaal rijden. Het is gewoon extra risico!
En je zegt het zelf, dat ze daar gaat STAAN, maar ze ZAT daar, als je staat kun je wegspringen klaar, maar daar op je aars gaan zitten als er 2 motors op je afkomen die een stunt gaan uithalen |( :|
 
Originally posted by zjonnie
Salto of wat voor stunt dan ook het is gevaarlijker dan gewoon met je 2 wielen op de grond blijven en normaal rijden. Het is gewoon extra risico!
En je zegt het zelf, dat ze daar gaat STAAN, maar ze ZAT daar, als je staat kun je wegspringen klaar, maar daar op je aars gaan zitten als er 2 motors op je afkomen die een stunt gaan uithalen |( :|

hahaha, raaskallen krijgt een nieuwe betekenis in het woordenboek voor deze opmerking. Over het zitten of staan ga ik niet veel woorden vuil maken want een stap zetten op opzij rollen kost allebei nauwelijks tijd, had je zelf ook kunnen bedenken. En een dikke streep trekken met 2 vingers in je aars en 1 aan het gas is ook wat gevaarlijker dan op je achterwiel wegrijden. De stunt in kwestie gaat erom dat ze vlak voor haar stoppen. Mensen die kunnen stunten kunnen dit (jij kan toch ook op tijd stoppen voor een stoplicht??) maar er is 1 teus bij die het te moeilijk vind, en dat moet zij maar ruiken??
 
Originally posted by Holden
hahaha, raaskallen krijgt een nieuwe betekenis in het woordenboek voor deze opmerking. Over het zitten of staan ga ik niet veel woorden vuil maken want een stap zetten op opzij rollen kost allebei nauwelijks tijd, had je zelf ook kunnen bedenken. En een dikke streep trekken met 2 vingers in je aars en 1 aan het gas is ook wat gevaarlijker dan op je achterwiel wegrijden. De stunt in kwestie gaat erom dat ze vlak voor haar stoppen. Mensen die kunnen stunten kunnen dit (jij kan toch ook op tijd stoppen voor een stoplicht??) maar er is 1 teus bij die het te moeilijk vind, en dat moet zij maar ruiken??


Pff over raaskallen gesproken ik zeg hier niks meer op :|
 
Hehe wat een GELUL zeg...

TIs gewoon fout van de stunter, maja zij kon het weten, en is dus ook fout.

De stunter minder fout dan dat wijf vind ik.
 
Originally posted by zjonnie
Pff over raaskallen gesproken ik zeg hier niks meer op :|

de zwakste schakel
bye.gif
 
Originally posted by Sjoerd
Hehe wat een GELUL zeg...

TIs gewoon fout van de stunter, maja zij kon het weten, en is dus ook fout.

De stunter minder fout dan dat wijf vind ik.

hehe eindelijk een zinnige reactie hier, werd tijd :|

ik vind alleen niet dat het wijf fouter is, ze kon het immers helemaal niet weten
nono.gif
 
Nou, sorry hoor maar ik vind het onwijs lomp als je zoveel vertrouwen in iemand's stunt skills hebt dat je ervoor gaat zitten om een foto te schieten ofzo. :| Het kan namelijk ALTIJD fout gaan, ook door invloeden niet door die stunter.
 
jullie gaan er blijkbaar van uit dat een stunt fout gaat, werd hij gesponsord door een ziekenhuis ofzo of door hansaplast dat ik dat niet gezien heb en jullie wel ofzo??

als je met zo'n instelling bezig bent kun je maar beter binnen blijven zitten want je kan ook elke dag voor je donder gereden worden door een auto (en zeg niet dat dat een mindere kans is als in het filmpje want hij hoorde te remmen, netzoals de auto's in het verkeer)
 
Heavy shit :)

Maar ik ben er mee eens, dat wief is net zo fout, stunten is en blijft gevaarlijk... en het is haar keus op de weg te gaan zitten. Kijk als het nou iemand van 10 jaar oud was ofzow zou ik zeggen ja, maar nu...
 
Ik geloof mijn ogen echt niet.
Je kunt overal een ongeluk krijgen, maar je kunt het ook pushen.
Dat stomme wijf gaat ijskoud midden op de weg zitten
terwijl er 2 motoren al stuntend op haar af komt,hoe achterlijk ben je dan.
Het gaat blijkbaar "vaak" fout kijk maar naar al die filmpjes.
Ik zie mezelf al midden op de weg terwijl 2 motoren al stuntend op me af komen }:O .
En behalve deze site zijn er nog veel meer sites met dit soort ongelukken. Ik noem het trouwens niet een on-geluk maar achterlijk om zo "zonder helm" de bink uit te gaan hangen op en motor evenals een koe die midden op de weg gaat !zitten!.
Eigen schuld dikke bult. ;)
 
Originally posted by Holden
jullie gaan er blijkbaar van uit dat een stunt fout gaat, werd hij gesponsord door een ziekenhuis ofzo of door hansaplast dat ik dat niet gezien heb en jullie wel ofzo??

als je met zo'n instelling bezig bent kun je maar beter binnen blijven zitten want je kan ook elke dag voor je donder gereden worden door een auto (en zeg niet dat dat een mindere kans is als in het filmpje want hij hoorde te remmen, netzoals de auto's in het verkeer)

Die kans is inderdaad een stuk minder als wanneer je voor een motor gaat liggen die op z'n voorwiel rijdt, en vervolgens hem niet meer onder controle heeft en begint te slingeren, kan je dan nog remmen? Nee. Trouwens, ik ga ook niet midden op de weg zitten als er een normale auto op alle 4 wielen aan komt rijden die nog wel prima kan remmen, laat staan als er 2 motors van 300 kilo per stuk op je afkomen, die samen met 2 wielen de grond raken.

Er doen toch ook wel eens mensen mee aan van die stunts dat crossmotors over ze heen springen? Moeten ze dan ook niet tekenen dat het geheel hun eigen verantwoordelijkheid is? Gek he, waarom zouden ze dat nou doen. Niet omdat ze er zo zeker van zijn dat die motor niet op ze knalt.
 
Originally posted by monstaboy
Die kans is inderdaad een stuk minder als wanneer je voor een motor gaat liggen die op z'n voorwiel rijdt, en vervolgens hem niet meer onder controle heeft en begint te slingeren, kan je dan nog remmen? Nee. Trouwens, ik ga ook niet midden op de weg zitten als er een normale auto op alle 4 wielen aan komt rijden die nog wel prima kan remmen, laat staan als er 2 motors van 300 kilo per stuk op je afkomen, die samen met 2 wielen de grond raken.

Er doen toch ook wel eens mensen mee aan van die stunts dat crossmotors over ze heen springen? Moeten ze dan ook niet tekenen dat het geheel hun eigen verantwoordelijkheid is? Gek he, waarom zouden ze dat nou doen. Niet omdat ze er zo zeker van zijn dat die motor niet op ze knalt.

ik zie geen crossmotor of schans

anyway, ik begrijp best dat de scooter- en motorrijdertjes hier het voor hun soortgenoten opnemen hoor, is best liev om te zien. Maar het schijnt er maar niet in te willen dat het meisje daar zit omdat ze erop vertrouwt dat het goed gaat, de andere man kan het wel (*zucht*, als je nou eens zou lezen en eens goed nadenkt over mijn posts was dit niet nodig) en die kan het wel. Ik spreek niemand tegen dat het risico groter wordt, dat is logica. Maar zij gaat daar ook niet zitten als ze weet watvoor brokkenpiloot het is, het is geen pop die je zelf ff neer kan leggen waar je wil. Dit gaat een eindeloze discussie worden heb ik het idee.

hint voor de volgende keer, als die kerel weer wil stunten zetten ze maar een statief neer met een fototoestel met zelfontspanner erop :W
 
Mja, niet handig van haar, jammer van die stunter dat zn stunt mislukt....dat ken je namelijk ook hebben.....maar tussen wegspringen of wegrollen zit nog wel ff verschil hoor....

Ze heeft

a) apparatuur bij
b) als je op beide voeten staat ben je sneller in beweging dan dat je op de grond zit
 
Originally posted by Holden
pff scooterrijders zijn soms net amerikanen :+

Originally posted by Holden
anyway, ik begrijp best dat de scooter- en motorrijdertjes hier het voor hun soortgenoten opnemen hoor, is best liev om te zien.

Volgens mij heb jij het idee dat jij een hele andere doelgroep bent, en bovendien ver boven de scooterrijder staat... Ik volg deze discussie, die door gerespecteerde members [o.a. zjonnie] op een zinnige onderbouwde manier wordt gevoerd... Dan ga jij voor eigen rechtertje spelen, en mensen kleineren [mag ik je erop wijzen, dat de mensen waar jij mee aan het discussieren bent, geen scooter [meer] hebben?], en bovendien totaal niet onderbouwd te werk gaat...

In in paar woorden; als je zo doorgaat, krijg je een ban...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top