Stunten is gevaarlijk :D

Status
Not open for further replies.
die schaafwondjes zijn best ernstig ja :)

Maja...welke domme idioot gaat er dan ook sow bijrijden 8P!
 
Originally posted by SBK 2001
'zat er alleen maar' die wilde er mooie pics van maken, dat risico dat ze liep, wist zij ook van te voren..

wat wist ze? dat een mongool niet goed kan stunten en haar voor d'r donder rijdt? denk in het vervolg even na met wat je zegt aub, het zal je zusje maar zijn die aangereden is, dan noem je het ook niet 'het risico van het vak' |(
 
Die wheelie'ende dude waarvan z'n moter 10x over de kop gaat...
Zo zonde.. :S

Wel loos dat die kerel dan die remhendel inknijpt en dat ie der dan afvalt :p
 
Originally posted by Holden
wat wist ze? dat een mongool niet goed kan stunten en haar voor d'r donder rijdt? denk in het vervolg even na met wat je zegt aub, het zal je zusje maar zijn die aangereden is, dan noem je het ook niet 'het risico van het vak' |(

u took the words right out of my mouth.
 
die man op z'n R1 is gewoon een rijsinstructeur , wat is daar nu mis mee ? laatste les in hoe vernietig ik mijn nieuwe R1 op 5sec tijd :p

tja man, wie z'n gat verbrand moet op de blaren zitten , ik kan aleen maar zerggen vet dom om op je motor te kruipe, ten eerste al zonder hem en ten tweede al zonder beetje fatsoenlijke kledij, moest die dewd in ziekenhuis een motorjas en handschoenen hebben gehad had er niets gebeurd ... naja ..
 
RESPECT!

Soow die dude heeft zijn voortuig egt onder controle... kun je niet zeggen van die dudes uit het filmpje van de topicstarter :|
 
mijn pa is gisteren ook gecrashed met zijn motor.... kreeg geen voorrang binnen de bebouwde kom, gaat niet hard, maar hij ligt er wel maanden uit.... bekken gebroken.. en nog wat andere dingen..

en duc 748 aan stront.
 
Originally posted by Holden
wat wist ze? dat een mongool niet goed kan stunten en haar voor d'r donder rijdt? denk in het vervolg even na met wat je zegt aub, het zal je zusje maar zijn die aangereden is, dan noem je het ook niet 'het risico van het vak' |(

Ze wist dat het fout kon gaan, dat is een risico...

Mischien kan die gast wel goed stunten en is het al 100x goed gegaan, maar de 101ste keer gaat et fout, shit happens.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top