Stunten is gevaarlijk :D

Status
Not open for further replies.
auw auw auw wat zonde van die mooie gsx :'(
eikels.. echt een stelletje mongolen.. vooral die nerd die kets op die auto zonder helm.
 
Jemig, want een rampen allemaal zeg...Niet normaal.
Ik moet deze filmpjes met regelmaat bekijken, dat houdt me tenminste een beetje gedeist op me scooter...

Dat ander filmpje wat je op die website kan vinden, dat een 2 motors achterelkaar rijden, voorste motor stuurt naar rechts terwijl motor daarachter net gas volopen trekt, en vervolgens opm de voorste motor vliegt...zo ging mijn ongelukje ook ongeveer vorig jaar, alleen was die voorste motor dan een auto...Ik kreeg echt kriebels in me buik toen ik dat zag gebeuren...auw
 
Originally posted by bert!
mijn pa is gisteren ook gecrashed met zijn motor.... kreeg geen voorrang binnen de bebouwde kom, gaat niet hard, maar hij ligt er wel maanden uit.... bekken gebroken.. en nog wat andere dingen..

en duc 748 aan stront.

Fucked up man! Sterkte voor jou (indien nodig) en je pa!

Tevens erg zonde van die Duc man :(
 
ík vind die wonden nog wel meevallen...als je echt goed onderuit gaat met je motor en je hebt alleen een spijkerbroek aan lig je toto op je bot toe open hoor...wel zieke shit dit, vooral die r1, zie hoe dat ding door de lucht vliegt niet normaal..

verders hersenloze gasten, zonder helm enzo...en dat laatste gedeelte, komen er 2 dikke motoren op je af rijden, gaat dat blonde wijf gewoon midden op de weg ZITTEN nou dan heb je ook geen hersens hoor tjonge
 
Originally posted by Metal
weet iemand welke muziek het is die achter het filmpje zit? Vond het wel vet klinken :D
Ehm misschien iets van '12 Stones'? Dat staat er iig aan het begin :p
 
Originally posted by Tim
verders hersenloze gasten, zonder helm enzo...en dat laatste gedeelte, komen er 2 dikke motoren op je af rijden, gaat dat blonde wijf gewoon midden op de weg ZITTEN nou dan heb je ook geen hersens hoor tjonge

Inderdaad... En ga nou niet zielig doen van "het zou je zus maar zijn" want het is gewoon lomp...
 
dankje..... het ging vandaag wel ok, maar het is gewoon lannggg revalideren... mja...

morgen komen ze die ducati brengen, dan zal ik eens foto's maken... ben benieuwd hoe hij er uitziet.
 
tjeez bert! sterkte man..lijkt me vet fucked om te horen dat mijn pa gecrased zou zijn...ik weet niet hoe ik me dan zou voelen..me pa en ma wel want ik ben al es uit de bocht gevlogen en in het ziekenhuis beland..

en ik vind de muziek erg vet van het eerste filmpje maar kan het nergens vinden..toch jammer, klinkt goed
 
Vind het trouwens altijd weer verwonderlijk dat dit 5 mb is , en 3 minuten redelijke kwaliteit , en dan down ik 5 mb pron , en es is nog geen 30 seconden ;) :D
 
Leuk filmpje, alleen jammer dat ze de hele tijd die stomme videoclip met die klereherrie erdoor laten zien.
 
Originally posted by Jowie
Ze wist dat het fout kon gaan, dat is een risico...

Mischien kan die gast wel goed stunten en is het al 100x goed gegaan, maar de 101ste keer gaat et fout, shit happens.
Zij vertrouwt erop dat hij het goed kan, hij begint eraan en zal dat volgens haar niet doen als hij er geen reet van kan. He sure showed her wrong!!

shit happens he, eens kijken of jij dat nog kan zeggen als er een motor tegen je klapt als je langs de weg staat te filmen (zelfde principe, hij moet op de weg blijven maar rijdt jou voor je donder, zij staat op de weg en hij hoorde te stoppen, het gaat allebei fout).
 
Originally posted by Boostah
Zulke schaafwonden had ik ook ! :P Doet pijn ;)

Jep 8P

Ongeluk_foto.jpg
 
Originally posted by Holden
shit happens he, eens kijken of jij dat nog kan zeggen als er een motor tegen je klapt als je langs de weg staat te filmen (zelfde principe, hij moet op de weg blijven maar rijdt jou voor je donder, zij staat op de weg en hij hoorde te stoppen, het gaat allebei fout).

Wat een b*llshit... Voorbeeldje; iemand burnt een bandje op op een meeting, as usual, als dat ding bijna ontploft, loop IK weg... Heb geen zin om een sliert halfbrandend rubber in m'n gezicht te krijgen, daar vind ik mezelf net te knap voor... Kleine moeite, toch?
 
Originally posted by bert!
dankje..... het ging vandaag wel ok, maar het is gewoon lannggg revalideren... mja...

morgen komen ze die ducati brengen, dan zal ik eens foto's maken... ben benieuwd hoe hij er uitziet.


Kut man :(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top