This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stotteren bij hobbel in weg

Erik.

Running
Hey mensen

Ik heb een probleem als ik vol gas rijdt en ik rijd over een hobbel in de weg blijft ie even hangen en stottert die even als ik vol gas hou en na 2x stotteren of ff 3 seconden blijven hangen gaat ie gewoon weer vol gas door wat kan het zijn...? iets met bougiekabel ofzo ontsteking ik weet niet?

Alvast bedankt!

bij mij komt er nog steeds water bij me ontsteking...inmiddels al vervangen voor koelvloeistof, misschien heb jij dat ook, ik ga binnenkort als ik me carbon waterpomphuis binnen heb weer een nieuwe keering testen, als ik jou was zou ik ook maar ff in dat huisje kijken of je wat water ziet

Ja.. hobbel wordt je carb. nog schuiner en stroomt het niet meer door, zodra je van de hobbel afbent herstelt het en kan je verder.. praat hier trouwens uit ervaring.

Mini-g said:
Ja.. hobbel wordt je carb. nog schuiner en stroomt het niet meer door, zodra je van de hobbel afbent herstelt het en kan je verder.. praat hier trouwens uit ervaring.
Ohw okey dus dat zou het kunne zijn het komt waarschijnlijk dan omdat ik misschien een beetje een te hoog veer heb 300mm op aerox zou het daar aan kunnen liggen?

kan zijn dat ie daardoor iets schever komt te staan, gewoon ff recht draaien in het spruitstuk, misschien helpt het.. Anders weet ik het ook niet..
( heb je rubberspruitstuk? Heb je daar trouwens geen klein gaatje of scheurtje in die je normaal niet merkt, maar als je dan een heuveltje krijgt dat de carb. een beetje beweegt en dat ie door dat gaatje valse lucht trekt?? )

Groeten,
Gavin!