EW Iedabbajoe - # 33 21 May 2007 #21 Zwolle is zeker een toffe baan. Vond het altijd gaaf om daar te rijden
#94 Retired Champ 2003 + 2004 Standard 23 May 2007 #22 Wat kost het dan om bij de SBO één dagje mee te racen? Inclusief alle kosten van keuringen,inschrijving,dagverzekering,transponder etc? Kortom wat moet ik afrekenen als ik 1 wedstrijd mee wil rijden?
Wat kost het dan om bij de SBO één dagje mee te racen? Inclusief alle kosten van keuringen,inschrijving,dagverzekering,transponder etc? Kortom wat moet ik afrekenen als ik 1 wedstrijd mee wil rijden?
R Razma Well-Known Member 23 May 2007 #23 60 euro (verzekering, inschrijving, transponderhuur etc) + éénmalig milieumat 14 euro
Kenny gepensioneerd 23 May 2007 #25 nope, je moet alleen wel een medische verklaring zelf invullen op de achterkant van de dagverzekering. is dezelfde als die je bij de medische keuring moet invullen(een aantal ja en nee vragen.
nope, je moet alleen wel een medische verklaring zelf invullen op de achterkant van de dagverzekering. is dezelfde als die je bij de medische keuring moet invullen(een aantal ja en nee vragen.
#94 Retired Champ 2003 + 2004 Standard 23 May 2007 #26 Dan is dat goedkoper dan een dagje bij de SOBW, ook al heb je al een KNMV licentie.
Johan. Well-Known Member 24 May 2007 #28 #94 said: Dan is dat goedkoper dan een dagje bij de SOBW, ook al heb je al een KNMV licentie. Click to expand... kom je daar nu pas achter?:henko:
#94 said: Dan is dat goedkoper dan een dagje bij de SOBW, ook al heb je al een KNMV licentie. Click to expand... kom je daar nu pas achter?:henko: