ST.net Stunt Team goes crazy...

Heb je nog foto's?

/edit: Die little laugh heeft helemaal geen voorband nodig....:p

200203_16.jpg
 
Last edited:
dit is maar probeersel :)
ik ga proberen paar tiental filmpjes te editten tot één lange

PS: 't is een booster en hij kan het zelfs een paar km aan een stuk volhouden :)
volgende x gaan we een keertje met de auto volgen :D
 
Originally posted by robbepop
trouwens, motorport rockanje organiseerd over een tijdje weer van die historische races.
en ieder jaar laten ze dan racers van tegenwoordig meerijden.
2 jaar geleden bv supermotard, vorig jaar scooters, dit jaar de aprilia cup.
wat ik begreep van een maatje van me die er een demo met ze 125 geeft willen ze nog meer demo´s enz omdat het dit jaar 2 dagen achter elkaar is.
misschien is het een leuk idee om eens een belletje aan motorport rockanje tegeven.
vorig jaar stond er het meeste publiek langs de baan toen de scooters reden hoorde ik ( meer dan 6000 man ).

klopt dit jaar gaat een groot feest worden ik las in de moto73 dat randy mamola mee gaat rijden en dat er 3 mensen kans hebben om bij hem 8erop te gaan en ze verloten een yamaha (r1 volgens mij) enz.

vorig jaar was ik er ook en toen waren er ook demo's van scooters en racertjes(brommers)

was supergek vorig jaar (ik ging kijken omdat me neef zo'n 80cc racertje heeft maar hij was te laat met inschrijven) maar ondanks dat heb ik me wel vermaakt met die demo's (wheelie's enz.)

belooft veel te worden dit jaar!!
 
nieuws uit Duitsland.... ;)

we worden uitgenodigd voor opnames van een videoclip in Berlijn :)

meer info hoop ik zeer snel
 
Nieuws uit NL ......SF.nl kon het weer niet laten om weer iets na te bouwen hè razma:rolleyes:

SF.nl heeft eigen stunt-gek, Jimmy.....foto is nog niet echt veelbelovend maarja :rolleyes: je voorwiel 5 cm van de grond krijgen kan leuk zijn
 
Back
Top