ST.net Stunt Team goes crazy...

Razma

Well-Known Member
een telefoontje van Kicxstart geeft het leven weer een roze kleur...

Het ScooterTuning.net Stunt Team wordt uitgenodigd voor optredens op 14 en 15 juni tijdens Motoacxtion op het circuit van Zolder voor 10000en bezoekers en tussen stunt toppers als Craig Jones, AC Farias en meer !!!


Een woord: Aaaargh !
 
Advertisement - register to remove this

Pas geleden nog met het idee gelopen om ze te mailen over scooterraces, scootertuning ed. als het op goed niveau gebeurt.
Ze zijn best geinteresseerd in dat soort dingen en dat blijk wel nu..

Suc6 dermee, ik zal het wel lezen neem ik aan, vaste kickx lezer8)
 
Feli :)
Glen zei in de ATV reportage dat ie er in de toekomst verder mee wilde gaan...dit soort evenementen zorgen voor bekendheid dus das wel mooi :)
 
mogen jullie naar Motoacxion....das echt een compliment!

Sodeju ik zou straal achterover vallen als ze zouden vragen of stuntteampje effe langs wou komen...gefeliciteerd!

waar ligt zolder vraagt ie|( belgie?
 
Vetjes, gefeli daarmee Inne. AC farias en Craig Jones zijn cker geen onbekende:W Ik hoop dat de toeschouwers onder de indruk zijn, maar daar zal Glen wel voor zorgen denk ik:)
 
Razma de kickx is een goed blad dat zeker openstaan voor andere dingen dan alleen motorrijden, mits proffesioneel opgezet.
Ben benieuwd wat ze er van maken, breng ook het " echte" scootertuning maar goed onder de aandacht, weet zeker dat ze dat mooi vinden, als ze zien hoeveel werk er in zit en wat voor technieken er worden gebruikt.
 
Back
Top