Menn0 Ouwe plakkert 21 June 2008 #161 Alleen mochten ze winnen en weer naar de kinderen na afloop, lijkt me een beetje wrang....
R-R5 papaya puree 21 June 2008 #162 Ja dat is waar, hoop dat ze daar rekening mee houden. Ik sta bovenaan in de poel btw 8)
Titus Mooiboii 21 June 2008 #163 Lennox said: Toffe actie voor Boulah op touw gezet btw. Supportersvereniging van NL heeft aangekondigd om eerste minuut van de wedstrijd alleen zijn naam te scanderen. Gevolgd door You never walk alone. Kippenvel, dat weet ik nu al. Click to expand... 8) hopen dat het ook een beetje te horen is in de kroeg en dat iedereen ook mee gaat zingen :W
Lennox said: Toffe actie voor Boulah op touw gezet btw. Supportersvereniging van NL heeft aangekondigd om eerste minuut van de wedstrijd alleen zijn naam te scanderen. Gevolgd door You never walk alone. Kippenvel, dat weet ik nu al. Click to expand... 8) hopen dat het ook een beetje te horen is in de kroeg en dat iedereen ook mee gaat zingen :W
El Barto Yieeehaaaw... 24 June 2008 #166 sinister said: |( ik ga er nog niet eens op reageren|( Click to expand... doe dat dan ook niet, luister ik zeg alleen dat zonder het EK die hele kwestie veeel minder aandacht zou hebben gekregen...
sinister said: |( ik ga er nog niet eens op reageren|( Click to expand... doe dat dan ook niet, luister ik zeg alleen dat zonder het EK die hele kwestie veeel minder aandacht zou hebben gekregen...
Edwino black sr 24 June 2008 #167 ik denk dat niemand de poul een beetje goed heeft? wie heeft turkije en rusland wel door?
R-R5 papaya puree 24 June 2008 #168 Ik heb Italië, Turkije, Rusland en Duitsland door. +pippi+ Italië kampioen though :#
j0enne Well-Known Member 25 June 2008 #170 Ik had Portugal - Duitsland - Italie en Spanje met Italie als winnaar
Sjoerd Well-Known Member 25 June 2008 #171 Ik weet niet eens waar ik sta, die poulewedstrijden waren wel leuk om te voorspellen, maar die anderen gingen nergens meer over.
Ik weet niet eens waar ik sta, die poulewedstrijden waren wel leuk om te voorspellen, maar die anderen gingen nergens meer over.
j0enne Well-Known Member 25 June 2008 #172 Ik sta 2e maar kan niet meer hoger komen :* Had Portugal - Italie als finale :|
Haagze sf2 F0rum psycholoog 30 June 2008 #174 nooit verwacht van jou bas 20. Raymond van Polen 67punten tjah iig niet laatste :X