SF.net EK pool

Lekker voor die portu's :# ik vind het echt beter dat Duitsland door is Portugal heeft ons al zovaak genaait en dat gaat nu niet gebeuren :+
Nu worden we genaait door duitsland :#
 
Gore kut moffen, vooral die Ballack. Was onterecht doelpunt. Vond die scheids ook zwaar in voordeel van die moffen fluiten
 
Die scheids is een koning man. Portugal bakte er niet superveel van. Nani, Simao, Ronaldo. Het blijven allemaal ego'tjes. Vond het gewoon een toffe pot, en de Duitsers terecht door.

Duitsland - Nederland in de finale zou een droom zijn hoor.
 
Ja goed duuwdje maar alle 3 de goals zijn gewoon dikke dekkingsfouten en die moet je niet maken tegen Duitsland weet je zeker dat die potten erin gaan!

Vond portugal ook niet goed spelen maar had ze wel liever zien doorgaan dan die duitsers. Nu heb je zo geen leuke acties meer van deco / ronaldo / nani ... enz.
Ze spelen wel heel individueel maar tg zooo heerlijk om naar te kijken :W
 
Ik heb NED-DUI als finale dus vond het wel mooi, en ik gun portugal niets meer na 2 jaar geleden ;)
Dan maar kampioen worden tegen Duitsland, kan niet mooier ;)
 
Het was een klein duwtje van Ballack, maar je hoort niemand over die clown van Portugal op doel. Die Ricardo was dus echt drama he.

Toffe actie voor Boulah op touw gezet btw. Supportersvereniging van NL heeft aangekondigd om eerste minuut van de wedstrijd alleen zijn naam te scanderen. Gevolgd door You never walk alone. Kippenvel, dat weet ik nu al.
 
Het was een klein duwtje van Ballack, maar je hoort niemand over die clown van Portugal op doel. Die Ricardo was dus echt drama he.QUOTE]

Zeker, hij had er zeker 2 kunnen houden. Wat een dwaas, maja de hele verdediging van Portugal was kut. Ronaldo was ook lekker aan het aanstellen trouwens, 10x in de replay ook :D
 
Het was een klein duwtje van Ballack, maar je hoort niemand over die clown van Portugal op doel. Die Ricardo was dus echt drama he.QUOTE]

Zeker, hij had er zeker 2 kunnen houden. Wat een dwaas, maja de hele verdediging van Portugal was kut. Ronaldo was ook lekker aan het aanstellen trouwens, 10x in de replay ook :D

Bedoel je die actie van Friedrich? Dat was geen aanstellen die duitser trapt gewoon vol op ze poot. Tuurlijk reageert ie in het begin ff overdreven maar pijn doet het zeker.
 
Het was een klein duwtje van Ballack, maar je hoort niemand over die clown van Portugal op doel. Die Ricardo was dus echt drama he.

Toffe actie voor Boulah op touw gezet btw. Supportersvereniging van NL heeft aangekondigd om eerste minuut van de wedstrijd alleen zijn naam te scanderen. Gevolgd door You never walk alone. Kippenvel, dat weet ik nu al.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Y7xvegPH_Lw&feature=related"]YouTube - You'll Never Walk Alone Liverpool V Barcelona[/ame]
Als die supporters van Liverpool dat zingen:W
Ben benieuwd hoe het klinkt als het oranje legioen het zingt...
 
Wat een heisa om heel die Boulahrouz zeg, tuurlijk het is erg. Maar als het EK niet bezig was wist niemand ervan

En wat ik helemaal belachelijk vind is dat hij nog blijft ook. Ten eerste die vent raakt geen bal meer, ten tweede is er vast iemand die zijn steun beter kan gebruiken nu
 
Zn vrouw zal vast geen inspraak hebben gehad inderdaad. Misschien heeft ze wel gezegd: "Maak me trots en ga er gewoon voor" , voetbal als therapie/afleiding.

Dus voor jou: :L :L :L
 
Wat een heisa om heel die Boulahrouz zeg, tuurlijk het is erg. Maar als het EK niet bezig was wist niemand ervan

En wat ik helemaal belachelijk vind is dat hij nog blijft ook. Ten eerste die vent raakt geen bal meer, ten tweede is er vast iemand die zijn steun beter kan gebruiken nu

|( ik ga er nog niet eens op reageren|(
 
Veel van de spelers hebben zelf kinderen, dus kunnen zich goed inleven met hem. Zal me niks verbazen als dit de band alleen maar versterkt.
 
Back
Top