Scooterforum.net Hyves!

Daar gaat het ook om, alleen maar patsen met het getal.
WOW 200 vrienden, die heeft veel vrienden.
Beetje onzin, gebruik nooit van die dingen. Tis alleen maar om te patsen en allemaal HVJ te posten enzo wat gewoon onzin is :)
SF hyves vind ik wel normaal, gewoon lache :)
 
Daar gaat het ook om, alleen maar patsen met het getal.
WOW 200 vrienden, die heeft veel vrienden.
Beetje onzin, gebruik nooit van die dingen. Tis alleen maar om te patsen en allemaal HVJ te posten enzo wat gewoon onzin is :)
SF hyves vind ik wel normaal, gewoon lache :)

Jaja.... :henko:
 
Godver nu maar ook nog eens een hyves aan maken :)

Ik wil ook vrienden, en dan maar denken dat je met geld vrienden had, het kan dus ook ZO :W
 
en nog steeds WEIGER ik hyves te maken...
klinkt nog steeds als een enge ziekte

Agja je heb ook wel gelijk. Als je geen vriendin heb, kan het best makkelijk zijn. Je zet er een paar beachboy foto´s van jezelf op. Geilende oude mannen pubers voegen je toe willen met je afspreken en je kan scoren :#

Als je een vriendin hebt, kunnen andere mannen ze alleen maar lastig vallen en kunnen ze als internethelden te werk gaan. De grens is veel makkelijker te overbruggen.

Net als een ex ziet wat jij allemaal met je nieuwe meisjes praat. Komt alleen maar gezeik van.
 
Agja je heb ook wel gelijk. Als je geen vriendin heb, kan het best makkelijk zijn. Je zet er een paar beachboy foto´s van jezelf op. Geilende oude mannen pubers voegen je toe willen met je afspreken en je kan scoren :#

Als je een vriendin hebt, kunnen andere mannen ze alleen maar lastig vallen en kunnen ze als internethelden te werk gaan. De grens is veel makkelijker te overbruggen.

Net als een ex ziet wat jij allemaal met je nieuwe meisjes praat. Komt alleen maar gezeik van.

ach 5 jaar verkering en al 2 jaar getrouwd in de usa dus :D
heb het niet meer nodig...

oja moet van me vrouwtje zeggen dat jullie wel scootertuning.net als merk moeten neerzetten nu is zei zowat de enigste
 
Back
Top