Scooterforum.net film team zaterdag op tv

S`am said:
zijn "old-skool" scooter

blauw-witte runner is js-tuning runner als ik mij niet vergis
rooie tph is de 125 tph van karoshi
gele tph is de "oer"-tph van karoshi
geel-groene sr viper is van iemand van de list, naam ontschiet mij even

xander?

Scene gezien, leuk...
Alleen film nogal amateuristisch, toen die 2 jongens bij vrouwtje inbraken bv.

Naja, nu maar ff de kroeg in :)

ChecAeroX said:
Scene gezien, leuk...
Alleen film nogal amateuristisch, toen die 2 jongens bij vrouwtje inbraken bv.

Naja, nu maar ff de kroeg in :)
idd.. toen die gast em splitte :D

Kom , lets go 8P

Vond het wel een goeie film, nee het is geen special-effect-amerikaanse-bigbudget-film maar het verhaal is wel tof + achterliggende gedachte.

Alleen dat einde :S Was het een zelfmoord of dacht ie dat die ene kerel hem in de maling nam ofzo?

wat een kk film
gvd karoshi laat je ons daarvoor thuis blijve
geluidjes waren opzig best dik...maja...voor die halve minuut...zet ik me eige scoot wel aan :rolleyes:

was zelfmoord
hij zga het nut er niet meer van in en hij d8 dat als die naar dood ging die het meisje weer zou tegekomen ofzo

Nee, was omdat hij A. toch geen weg uit maar had.
En B. omdat zijn doel al het schrorum op te ruimen, nadat die ene kill had gezegd over wat er allemaal moest gebeuren, dacht hij laat k hem maar doen. En zichzelf ook opruimen.

Veder, k kon alleen 1 runner onderschijden, voor de rest was alles beetje vaag..

Wout@SR said:
Veder, k kon alleen 1 runner onderschijden, voor de rest was alles beetje vaag..

Scooters waren idd niet zo goed te zien (wel op de preview pics hier ergens). Die gele Typhoon met die band was dan wel duidelijk te zien en voor de snackbar zag je de geel groene sr staan.

ja h0errrrezooooi, ik wou dus die hele film gaan kijken, maar d8, hmmz eerst maar ff die trailer, wat blijkt, krijg je meteen het einde te zien :X DOH 8P

kheb gisteren 5 minuten naar tv geweest, zet ik em op NL3 zie ik net die ouwe mannen naar die scoots gaan kijken :D over een goede timing gesproken :D

maar die eerste... damn wat een geluid :s

De hele film was donders saai. Ik heb het stukje gezien van de scooters, dat was op zich wel leuk. Maar daarna kon ik me ogen niet openhouden.... zo saai!

ErwinB said:
Wahid lekker in beeld? :P

Alle scooters zijn/waren van list members.

Ja klopt ja.... Als ik had geweten dat het zo in beeld werd gebracht had ik me helm wel later op gezet 8) Maar wel bruut dat het geluid van de Runner van Joel heel goed te horen is... Ik vond de film zelf eigenlijk wel grappig.

Beta-Wijchen said:
ja h0errrrezooooi, ik wou dus die hele film gaan kijken, maar d8, hmmz eerst maar ff die trailer, wat blijkt, krijg je meteen het einde te zien :X DOH 8P

Ja gvd, dat had ik dus net ook. Mensen check dus niet die trailer, dat is gewoon de hele film in 10 minuten. :X

Beetje crap einde in mijn ogen, had ie juist zo'n goed idee, verneukt ie het. }:O

Back