De ScooterForum.net Member sticker

kan iemand er aub ff eentje verzenden voor op me berzorgers helm, aangezien ik geen scooters mee rij en dus ook niet naar al die evenementen ga.

ik betaal er wel voor :)

pm maar :p

kthnx
 
als je ze gaat uitdelen, krijg je weer zoiets dat mensen maar gewoon een naam er op kladden, die dan niet eens op ut forum zitten....
 
ja zit op zich wel wat in. Meeste mensen weten wel wie inne is en hoe ze eruit ziet. Als je niet op het forum komt kan je dat ook niet weten denkz. :)
 
hy inne het was zeker strak op de motor buurs 13 3 2005 en ik ben zeker te vrede met de stikkers die ik heb gekrege van jou dankje wel en ik zal is aan ad scooter feaktorie vrage voor sponsering lely stad laters appie
 
@ avotuning: Probeer svp op je spelling te letten.

@de rest: De stickers in het echt gezien op de beurs, en ze zien er mooi uit. Ga er zelf ook eentje plakken :p
 
Freezer said:
@ avotuning: Probeer svp op je spelling te letten.

@de rest: De stickers in het echt gezien op de beurs, en ze zien er mooi uit. Ga er zelf ook eentje plakken :p


ik ben dislectie s heb wat problemen met schrijven maar ik zal er zeker goed op letten sorry mense


laters avotuning
 
Razma said:
afmetingen 10x5 cm

@ autoraamstickers: komen nog, heb namelijk momenteel niet voldoende stickervel :)
@ Arnie: dit jaar enkel lely shirts...

Misschien hangt ie dan dit jaar recht :X
achter op volvo v50 8)
 
Back
Top