SF.net EK pool

ik ook. al 2keer gebeurd dus.. eerst portugal 2-1 voorspeld, wordt het laatste minuut 3-1, en gister 0-1 voorspeld, laatste minuut 1-1
 
Hmmm italie roemenie goed voorspelt:D

Helaas nederland niet, maar wat wil je ook met 4-1 tegen Frankrijk:D


Iig weer leuk bovenaan en 2e van alle mensen op ekpoel.nl!:D:W
 
Nice Tommy! Als bij Italie dat goal niet onterecht was afgekeurd had ik m te pakken... NL wel winst voorspelt natuurlijk.
 
Tja, in sportief oogpunt zou nog een overwinning team spirit versterken. Ze moeten gewoon alles winnen. Kunnen niet zeggen in de kwart finales van we laten ze maar winnen? Als ik van Basten was had ik sommige spelers rust gegeven en andere spelers minuten laten maken.
 
Huntelaar, Affelay, Heitinga, Bouma. Zulke spelers er lekker in. Willen zich ook bewijzen, en misschien nog A-spelers die per-se willen spelen.
 
Beter krijgt vd Sar even rust,

Wat staat die kerel godsgruwelijk goed te keepen zeg..
 
Huntelaar, Affelay, Heitinga, Bouma. Zulke spelers er lekker in. Willen zich ook bewijzen, en misschien nog A-spelers die per-se willen spelen.

Engelaar er ook in, die speelde de laatste wedstrijd kut, dus moet weer ff erin komen.
 
Ik heb Turkije fout, ik had Tsjechië

De rest heb ik wel goed, ook met de plaatsen :)

hier nog bijna 1. rusland had ik ook niet door.


donderstenen!! portugal gaat bij mij door tot de finale tegen spanje..maar zo te zien wordt dat hem niet:(

gaat me me titel kosten..liep net een stuk uit.
 
Back
Top