This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
ik heb gister toch voorelkaar gekregen om een sms te versturen dus ik hoop dat je nou het goeie adres enzo hebt

Ik heb stickers besteld vanuit belgie onder de naam John Dejonghe Plassendale 6 8460 Oudenburg Belgie, maar zijjn nog altijd niet aangekomen.... heb wel sms trug gekregen

Alle stickers worde per 2 geleverd!!

kheb inmiddels
ST.net
SB.net
Stage6 en Gofast stickers ziet er allemaal goed uit en top service !

Nu heb ik net men ST.net stickers ontvangen

Maar men GoFast stickers zaten er niet bij , het is op naam van Phil Coppin ...

we hebben maar één sms bevestiging ontvangen en dat was voor de witte stickers (net nagekeken)

Ondertussen is er al 2x een bestelling van Tim Liessens binnengekomen, maar alleen een straat zonder postcode of plaats/dorp/stad. Dus deze kan ik niet opzenden !

Inne, voor de nog luiere mensen, is het niet slim om even overal een plaatje onder te zetten om welke sticker het percies gaat?
Of ben ik de enige die dit handig vind?

Gelukkig..

Dit omdat ik dit ookwel een keertje wil uitproberen, maar ik niet percies weet hoe het eruit komt te zien.
Tuuurlijk kan ik ditwel opzoeken (heb ik ook gedaan)
Maar omdat we hier met commerciele actie werken leek het mij slim om daar plaatjes bij te zetten, dan heb je mensen sneller overtuigt = meer stickers verkopen.

hee,
mbij mij doet doe het niet
als ik alles verzend wat er staat, krijg ik later een smsjes terug dat het smsje ongeldig is.
iemand tips?

Status
Not open for further replies.