This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ST.net/SBO/GoFast stickers per SMS bestellen !

Status
Not open for further replies.
ik heb eergisteren ofzo een smsje gestuurd voor de st.net stickers. maar een bevestiging kreeg ik niet, doen ze dit niet of doen ze gwn de st.net stickers niet meer? ben allessinds wel mijn 1,5 euro kwijt

heb vroeger al eens die gofast! stickers besteld (die heb ik gekregen) maar ik dacht dat ik daar wel een bevestiging van kreeg.

nog iets...
ik weet niet of dit uitmaakt of ik het op een zondag gestuurd heb?

Ik heb er maar 1 gekregen ;( :| kan ik die andere nog verwachten ??

Grtz Robby

Bestellingen uit het stickerboek krijg je sowieso 1 exemplaar van. Alleen ST.net, SBO en GF stickers etc krijg je er twee.

@ Frigofretter: had je gemaild ? zoja, wordt het vanzelf nagekeken

Ondertussen groot nieuws
Je kan nu ook grotere stickers bestellen.

XLSTICKER tot 220mm x 160mm (2,8 Euro)
en XXLSTICKER tot 300mm x 220mm (5,6 Euro)

dus ipv het keyword sticker moet je dus XLSTICKER OF XXLSTICKER gebruiken. Momenteel enkel wel voor Nederland (nr 3010). België is aangevraagd !

zoo nice vind ik heel goed zal daar ook gebruik van maken

inne waarom had je nou die fotos eigl nodig?

:*

# edit al gevonden , wel nice !!

Last edited:
Bestellingen uit het stickerboek krijg je sowieso 1 exemplaar van. Alleen ST.net, SBO en GF stickers etc krijg je er twee.

@ Frigofretter: had je gemaild ? zoja, wordt het vanzelf nagekeken
ja, heb gemailt, antwoord gekregen, nette service als je het mij vraagt! ^^ :winner:

vandaag stickers van st.net gekregen wel zonde mss dat ik nu stickers heb van een site die niet meer gaat bestaan mja, mss gwn als eerbetoon of aandenken dan :d

@Inne, even een vraag mbt eigen club/team logo insturen.

Ik las dat je een .jpeg of .psd bestand gemaild wilt krijgen?

Ik heb hem hier in .eps of in .ai (illustrator cs), kan je hier wat mee als ik je dit mail of toch liever in jpeg of psd?

Ik hoor/lees het wel

Mvg Pepijn

Komt voor de bakker

Gelijk even een vraag, hoe plotten jullie dit? Op school in de drukkerij plotte ik stickers altijd vanuit een eps namelijk aangezien een jpeg niet werkte. Mag ook via pm. (sorry voor de offtopic btw)

Last edited:
Status
Not open for further replies.