vandaag dan weer eens eindleijk aan me achterlicht/onderkuip gewerkt+ nieuw spul gemonteerd en besteld zoals sigma bc800 fiets computer, en een bebo black filter besteld.
het resultaat na een dagje plamuren en schuren en zelf 2cm onder het stof te zitten:
en een foto van me gepolijste velg bij daglicht. hij is nog niet af,tijdelijk gestopt omdat ik kramp kreeg in me vingers van het schuren.
Vind em wel vet :d
Alleen vind ik dat er te weinig ruimte is tussen je voorverlg/spatbord en je voorkap. Als je em vanachter een btje zou verlagen en van voor proberen te verhogen zou het toch een stuk mooier uitzien ! Voor de rest wel mooi gedaan, moet nog wel wat afgewerkt worden Btw, spint je achterband niet? Dies wel behoorlijk kaal
Enne, filmpjes?
Mzzl
hij is nog lang niet klaar, moet nog onderdelen bij en afgesteld worden. kappen moeten/worden ook nog goed onder hande genomen, dus wacht rustig af.
ik ga hem zeker niet lager maken aan achterkant. heb net met moeite deze hoogte stevig kunne maken , vind dit juist zeer vet uit zien is persoonlijk.
de voorkant is ind vrij dicht op elkaar allemaal. ik zou evt ook spadbord weg kunne halen dan is het idee minder. maar vind het mooier uit zien met spatbord.
me ondrkuip ziet er nu nog ind wat 'log' uit. daar word aan gewerkt.
Mss een idee om een BCD spatbordje te monteren ipv 1 van een Rox. BCD ding ziet er iets "lichter" uit en past beter bij de smallere lijnen van je voorkap