| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
zet nou eens een filmpje online:P ben eens benieuwd hoe die blaast....maar verder nog veel succes....!!ziet er vet uit!
 
en dan is het weer tijd om uns te gaan kijke hoe het eruit ziet, kom morgevroeg ff langs ...

wanneer ga je um bij ludo op de bank gooie ???
ga ik wel mee, krijg je korting :P

wel vet achterlicht op de foto's , ziet er strak uit ...
 
vandaag dan weer eens eindleijk aan me achterlicht/onderkuip gewerkt+ nieuw spul gemonteerd en besteld zoals sigma bc800 fiets computer, en een bebo black filter besteld.

het resultaat na een dagje plamuren en schuren en zelf 2cm onder het stof te zitten:

IMAG0029.jpg

IMAG0030.jpg

IMAG0031.jpg


en een foto van me gepolijste velg bij daglicht. hij is nog niet af,tijdelijk gestopt omdat ik kramp kreeg in me vingers van het schuren.

IMAG0026.jpg

IMAG0027.jpg
 
nog wat foto's van tom:
de onderkuip raakt de grond bij lange na niet:
1683.jpg


slechte timing van foto nemen, het stijgert iig;P
1681.jpg


en het gaas..
1682.jpg


the bling,
1447.jpg


thanx tom
 
Vind em wel vet :d
Alleen vind ik dat er te weinig ruimte is tussen je voorverlg/spatbord en je voorkap. Als je em vanachter een btje zou verlagen en van voor proberen te verhogen zou het toch een stuk mooier uitzien ;)! Voor de rest wel mooi gedaan, moet nog wel wat afgewerkt worden :P Btw, spint je achterband niet? Dies wel behoorlijk kaal :p
Enne, filmpjes?
Mzzl
 
ff een paar dingen voor duidelijkheid:

hij is nog lang niet klaar, moet nog onderdelen bij en afgesteld worden. kappen moeten/worden ook nog goed onder hande genomen, dus wacht rustig af.

ik ga hem zeker niet lager maken aan achterkant. heb net met moeite deze hoogte stevig kunne maken , vind dit juist zeer vet uit zien is persoonlijk.
de voorkant is ind vrij dicht op elkaar allemaal. ik zou evt ook spadbord weg kunne halen dan is het idee minder. maar vind het mooier uit zien met spatbord.
me ondrkuip ziet er nu nog ind wat 'log' uit. daar word aan gewerkt.

en waar ik woon , geen idee;)
 
egt vet man, serieus :)

maak die onderkuip wel mooi af :) geen overhaaste dingen omdat iedereen je opfokt oid

maaruhm heb je nie te veel geplamuurd bij de achterlicht?
gaat dat niet erg snel barsten oid?
 
Voorvork Vastmake ;) hahaha ...

Ik wil ook wel eens weten waar je woont :D haha

Maar Ik ben weer weg, ik kom nog dalijk als ut stopt met regenen ff langs ..
ff "iets" komen brenge ...
 
Mss een idee om een BCD spatbordje te monteren ipv 1 van een Rox. BCD ding ziet er iets "lichter" uit en past beter bij de smallere lijnen van je voorkap :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top