| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
en ff me schijfje licht gepolijst aangezien het vrij hard metaal was.
en ook gemonteerd en velgrand gepolijst+ventiel in velg geplaatst en remklauw er op.
IMAG152.jpg
 
ziet er goed uit maar vind het spijtig dat je 'braking' van je klauw af hebt gedaan. (of staat dat aan de andere kant?)

had je eigenlijk al andere schijf gevonden?
 
door slechte foto lijkt het net of het er af is maar het staat er nog mooi op.
ik heb nog niet echt de juiste schijf gevonden. eerst maar de adaptor fixen
 
Ik weet wel een mooiere ;) ...

is nog altijd un vet ding ...

ik kom morge weer uns chcken, luuk .. neem ik meteen krukje mee ...
 
adaptor in aanbouw,in 1x meteen de gaten op de goede plaats, een wonder voor mijn doen.
adaptor36pe.jpg

hij is nu nog erg dik en groot, hij wordt mooi bij gefreezd en afgewerkt+gepolijst
 
boosterH2O said:
adaptor in aanbouw,in 1x meteen de gaten op de goede plaats, een wonder voor mijn doen.
hij is nu nog erg dik en groot, hij wordt mooi bij gefreezd en afgewerkt+gepolijst

ziet er al goed uit maar je moet hem effe laten slijpen na het frezen; dan heb jij veel minder werk met schuren om te polijsten :)
 
@ spasta: doe ik, thanx voor tip.

vandaag me blokje uit elkaar gehaald en alles een beetje schoon gemaakt.
ook maar een groepsfoto gemaakt wat het heeft tot nu toe.
groepsfoto21kz.jpg


nu blokje leeg is en cil er af kan ik het klaar maken om op te sturen voor een kras beurtje
 
Last edited:
ja, ind izimo, verveel me ind wel vaker ja.
heb me braking klauw aangesloten en maat meteen ontlucht.
tjt schijfje gehaald, nu ff aan het kijken om evt de braking 220mm schijf achter geplaatst te krijgen.
groepsfoto34re.jpg

ook nog een nieuwe sr radiator geplaatst icm met een zip radiatortje. en verder nog alles wat beter gelast wat was gelast.

nu nog ff kijken voor een poedercoat beurtje
 
ik maak wel plaats.

nog een 2e rad er bij gezet+veersysteem gemaakt, is helaas niet meer zo orgineel , maar toch.
afbeelding0027lv.jpg

de afwerking is nog niet gedaan
frame word binne kort gestraald en dan nog een behandeling met iets
 
gaat dat eigenlijk goed veren met zo'n lange stangen? ze lijken zo maar dun en vol dus lijkt me een grote kans dat het gaat buigen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top