| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
afbeelding2vd.jpg

adaptor gefixt, nu w88 op remblokken en grimeca remklauw, dan is het remsysteem voledig in orde.

nog iendelijk me laatste kapjes van de slider gevonden bij epc

frame staat in de verfafbijt en word nog mooi schoon gemaakt.
 
zeer mooie update en oversized achter is echt geill ziet bruut uit zo mooi gevuld achter de velg ;).. je bent wel gestoord met je veersysteem.. ziet wel stoer uit :D
 
@ dennisB, het is niet jouw vork die er in zit, die heeft een ander doeleinde gekregen;)
vanaf nog ff weze harsen met epoxi.
mooie fleece laag aangebracht+geinpregneerd voor under seat strak te krijgen.
nu nog ff 24u wachten en dan is het uitgehard en kan ik kijken wat het rezultaat is.


thanx voor pos reacties
 
nou luuk.. ziet er allemaal zéér netjes uit.. echt respect voor het werk wat je in je scoot stopt!

ben benieuwd naar het resultaat v/d epoxi hars ism fleece..
 
underseat gefixt, moet nog lichte afwerking ondergaan.

zo was ie eerst
underseat12vm.jpg


zo is ie nu
afbeelding0054qc.jpg


en voor die gene die het nog niet door hebben, het was een slider underseat.

foto van me braking klauw+poot+adaptor zooi
afbeelding0080op.jpg



braking 220mm schijf achter gemonteerd na veel aanpas werk+ nieuwe mhr remblokken
010100330ff.jpg

010100349as.jpg


vind het zelf wel mooi uit zien, nu nog hopen dat het ook goed werkt.

soort van subframe maar dan zonder sub ;) , nu kan ik wigje plaatsen en pia spruitstukje.
moet wel nog allemaal worden afgelast en dat dunne stangetje is er alleen tijdelijk voor alls mooi te fixeren. alles word nog gestraald dus niet miepen over roest ed.

afbeelding0078ow.jpg
 
Hey die remschijf ziet er echt vet uit (voor + achter) maar die underseat heb ik nog altijd m'n twijfels over :rolleyes: maargoed, als het blijft zitten is het goed eh.

Velgen zien er ook mooi uit maar je moet effe foto's nemen zonder flits en in de zon. veel mooiere foto's.

subframe ziet er zo beun uit, ben benieuwd als het gestraald is.

Spreek je wel weer op msn
Grtz Hans

/edit: owja, ik zou ook effe dat tussenstukje voor achter klauw effe polijsten en wat rondfrezen ofzo. (adapter bedoelde ik dus)
 
bedankt voor alle posetive reacties.
en wat in nog in petto heb zul je wel eens zien op meeting, zet niet alles online, evm copieren:s
 
ooh wat ken ik een hoop mensen die een moord zullen plegen voor jou remklauw :P
verkoop je em niet heel toevallig ? O-)

iig... succes verder met je vlam projectje
 
remklauw gaat niet weg, heb hem gelukkig met toeval kunne kopen en voor een zeeeeer leuk prijsje . wil er wel eerst van genieten.
heb er al 200+ euro voor geboden gekregen, maar nee, helaas niet, srry jasperdB.
of je moet de "gaaruitziende" grimeca bedoelen;)
 
voor en achter schijfje samen op de foto, was vergeten te posten.
0101003920bn.jpg


en dan nog me nieuwe aanwinst: domino snelgas,tjt sec vertaning, 13/39
en epecta waterpompje!
afbeelding0093jj.jpg

whoei, ben ik goed bezig of wat :P
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top