| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
kuipje hangt nu wat laag omdat hij nog wat loshangt en omdat me blok er niet onder hangt, dan komt het zaakje allemaal net wat hoger te staan, maar hij is ind wel wat laag ja.
 
blokje is terug en cil ook, heb meteen maar ook me krukas gemonteerd en me cil en me rotor en alles goed afgesteld. membraam weer in het blok en ook het spruitstuk er op gefixt.

nu zie je beter de vorm van het gehelen zaakje. me onderkuip heeft nog wel wat aandacht nodig , maar is al stukken beter.

onderkuip7.jpg

onderkuip4.jpg

onderkuip5.jpg

onderkuip6.jpg
 
ej luuk !

alsk jou was zou ik die achterkant van die onderkuip wat eraf halen of dicht maken... of juist je radiat0r daar in... en voorkant ook open maken :)
 
kvind ut wel wat hebbe ben ut alleen ermee eens dat je em van achter iets dicht moet maken wat dit ziet niet egt uit....
verder is hij erg bruut..ga zo door:D
 
het idee is leuk en het is op de koop toe netjes uitgevoerd maar hij maakt een logge indruk en dat past niet met zo'n 'fragiel' voorkapje vind ik

pet af voor al het werk dat hier in zit !

btw, heb je gewoon het boosterframe gebruikt of een stunt kont omgelast ?
 
1: de achterkant word nog grondig aangepast.
2: het is een booster frame met daar dan op zelfgemaakte ophaning voor hor blok en een achterkant van een sliderframe er op gelast en overige weg geflext.
3:ja, ik heb heb verlengt met een stukje metaal. dat word nog van rvs gemaakt.
4: bedankt voor +reacties!!!
5: log komt door dat de onderkuip niet goed vloeiend doorloopt, te dik op het moment.
maar daar komt ook weer verandering in.
 
hey, jouw scoot wordt steeds vetter. Hopelijk vlamt die snel. @ meeting heerlen stond ik langs je met die beta. Nouw veel succes met het project, dit wordt wel wat hoor!
 
eey luuk ,

wel leuk dat ik jou op sf.net trugzie ...

nette onderkap, is alleen aan de achterkant nog wat te laag ..

wanneer ga je vlamme?? kom ik ff kijke :P

Ik zie je morge ofzow,

Greetz, Clyde
 
me onderkuip aangepast, staat nu een heel stuk minder dik achtig er bij.
Vastgelegd2003-1-3000003.jpg

Vastgelegd2003-1-3000000.jpg

me achterveertje weg gehaald :)
Vastgelegd2003-1-3000005.jpg

Vastgelegd2003-1-3000001.jpg

radiator geplaatst met kvs slangen
Vastgelegd2003-1-3000002.jpg

Vastgelegd2003-1-3000004.jpg
 
Heb poosje(wou toen sprintscooter bouwen, maar geld was er te kort aan :rolleyes: ) geleden ook aan zoiets gedacht (net als area51, maar dan zonder veer :p), maar het leek me net dat ietsje te onveilig...

Verder begint het er wel vetjes uit te zien, zou enkel kapje fixen rond je subframe ophanging. Ziet er wat lomjes uit ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top