| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
alles is gemoneerd. probeer hem te starten , helemaal nix daar. kijken naar bougi, is ie drijf nat van de benzine. dan zou je zeggen dat er een te grote sproeier in zit.
maat een 116 in een keihin 28 is vrij klein. dus beetje raar. na wat zoeken kom ik er ook nog achter dat me pijp onder is gelopen en me blok ook.
dus wss me carb te recht gezet zodat ie bleef doorlopen.
na een nieuw spruitstuk te hebben gemaakt na de zelfde hoek van een st ding(dus zeker niet te recht) is weer het zelfde probleem , niet starten alles drijf nat enz enz. dus zwaar balen. ook nog me vlotter nog wat bij gebogen zodat hij eerder afsluit maar mag allemaal niet helpen,

dus dik probleem ik kom er nu ff zelf niet meer uit. en had wel graag gehad dat ie het nu wel weer eens ging doen.
iemand een idee wat het kan zijn of een oplossig er voor?????

Vet ding, maar die onderkap :X, vond dat gepurde ding vetter, waarom heb je die niet in de poly gezet ?

Veel suc6 ermee verder ciao

luuk vond het pur ding niet 100% egaal en dus niet perfect, dan maar dit;)
ophanging is sterk genoeg marcel hij weet waar hij mee bezig is en razma die nepnos was gewoon een overloop, was niet bedoelt om stoer te doen:p

luuk heb je tijd donderdag? dan kom ik even een kijkje nemen:)
-Tom

@wokkel : band is meestal vierkant als ie leeg is .. en als je um dan neerzet ..

@Luuk : ik vind ut jammer dat ie nix doet ... alles geregeld , MHR2000 en koppeling en snelgas ... doet ie ut nog nie ... :(

Als ie loopt bel je me, he ... ben ik zo daar, geloof dat maar :D

Suc6, Greetz, Clyde

Vandaan op ut beest gereden,
ik kan je vertelle, dit is nie meer normaal ..
constant autowheelies , achterband slipt gewoon weg bij wegrijde,

ik ben nie vaak bang, maar voor dit monster ben ik bang ... NIE MEER NORMAAL !!!

RESPECT :D

Last edited:
weer ff een update.
dingen die aan de gang zijn:

onderkant slider kont strak maken en lichtunit inplamuren.
IMAG56.jpg

IMAG57.jpg

rvs race gaas plaatsen.
IMAG58.jpg

IMAG59.jpg

sticker van epc gemonteerd 8P
IMAG60.jpg

ben verder nog bezig met de afwerking van de kappen . de ophanging word nog goed afgewerkt, kijken voor een kleurtje voor het frame te coaten, en evt stuff te verchromen.
ook me velgen doe ik beetje bij beetje polijsten.
polijstevoorvelg.jpg

ga binne kort op de bank met hem, kijken hoeveel pk hij heeft zo untuned.

en verder , tja, nog veer werk

ohh man, egt een vet dingetje, wil em wel eens zien man :P

alleen miss verstevigingsstangen beetje afwerken oid, (de lasnaden)

en idd een kapje oid op subframe ophanging of van underseat doortrekken, egt een mooi ding :)

Status
Not open for further replies.
Back