| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
ind , komt ind onder de overtrek.nu gaat het nog goed om te kijken wat mooi is en wat niet, dus is wel makkelijk uitproberen.
 
zo: en wat halen we als we eer eens voor de verandering bij epc zijn??!! juist een kiesler velgje.
OWz21490.jpg


Q5021546.jpg


AWl21577.jpg


YRS21611.jpg
 
rijd dat niet rot zo'n kiesler velg? want je setup is denk ik niet alleen voor de show zo gemaakt..

en leuk straal apparaat.. kun je ook velgen ermee stralen???
 
achter komt een 150 band zelfs, en voor een 140. en of het rot rijd? geen idee, kom k alchter als ik de 1e keer er mee ga rijden.
@ evolution50 : kan er alles mee stralen wat je je maar kan indenken, ben nu bezig met me kappen te stralen, scheelt ene hoop schuur werk
 
kan ik niet een keer door jou me velgen laten stralen dan.. zodat ik ze dan kan laten coaten? of doe je hier niet aan?

en nou weer ontopic!!

egt vet ding hoor.. ben benieuwd als ie af is...
 
banden zijn nu duidelijk:
worden 3x swalbe raceman banden
achter komt er een 150/70/13 op te liggen
op mono arm icm kiesler velg 140/60/13
en op rox sprint vork met normale velg komt een: ja ja je raad het al , een 130/60 13 op te liggen
rede: ze hadden geen ml50 van 150 breedt, dus ja, en wil niet met 2 verschillende soorte profielen gaan rijden.

ook nog straal cabine verder afgemaakt. moet nog ff alle kieren dicht kitten of zo ,uitstekende schroeven weg flexen, gaten voor handschoenen in op te hanegen boren 200watt lapje instaleren en afzuiging fixen.
Nkx13112.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top