| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
oke, foto's zijn al weg, vond zelf dat foto's dus danig onduidelijk waren voor goed te zien wat er allemaal aan gedaan was en hoe,vandaar dat ik ze dus ook had gepost. maar goed, nu weer verder met topic.
 
uhm, 14,5 is korter dan std volgens mij dus heb je alleen maar meer autowheelies :?

//edit: ik las het verkeerd :+
 
3br heeft op hun site tich voorbeelden van getuned cils staan, maar boeiend verder.

Nu hopen dat je straalplannetjes snel doorgaan! hoe staat het met je voorvorkje eigk?

spreek je zo wel op msn, als je nog komt;)

-Tom
 
ben nu bezig met area mono arm er in te fixen, aar nix past, dus heel veel aanpas werk voor de verandering, maar komt wel goed!

vork word alleen maar voor de show.
 
zo, een mindere update:
na een leuk avond gesproken te hebben met spuiter kwam er uit dat ik al me kappen moet gaan ontleden van plamuur en dan alles eest mooi plamuur vrij maken, dan alles behandelen met plastick hecht primer en dan alles weer overneiuw plamuren :S
dus ja, nu alles mooi overneiuw gaan doen
 
heb ff me nieuwe straalgeweertje uitgeprobeerd. werkt aardig goed. alels is mooi glad en heeel makkelijk te polijsten.
me blok gedeeltelijk al gestraald en proefstukje gepolijst.
4JV48495.jpg


en ook mono arm heeft vorderingen.
heb adaptor van speedfight gebruikt om velg er op te krijgen, nu is het zaakje teminste gelagerd. moet alleen nog me nieuw gedraaide balhoofdas terug krijgen, laten persen en vast lassen.
PYJ48772.jpg


alles word nog gestraald en gepolijst. dus verlopig geen tijd voor updates, moet nog veel werk verrichten
 
Last edited:
netjes luuk 8)!

verders niet veel op te zeggen.. khoop dat het niet al te lang meer duurt voor je hok af is :D
 
boosterH2O said:
.......
en ook mono arm heeft vorderingen.
heb adaptor van speedfight gebruikt om velg er op te krijgen, nu is het zaakje teminste gelagerd. moet alleen nog me nieuw gedraaide balhoofdas terug krijgen, laten persen en vast lassen. ......

Heb je de Speed-fight-Adaptor aangepast of? (Ik wil namelijk aerox velge op me scoot gaan maken..)

Succes verder met je project.. zier er goed uit ;)
 
Mizzle said:
Heb je de Speed-fight-Adaptor aangepast of? (Ik wil namelijk aerox velge op me scoot gaan maken..)

Succes verder met je project.. zier er goed uit ;)

ja, ik had er een gekocht die aql was aangepast, gaten van speedficht waren m12 en rox is m10, dus gaten waren dicht gelast. en dat gedeelte was zo extreem hard dat ik er niet door kwam. nu heb ik de gaten van de schijfrem opgeboord tot 8,5mm en er m10 draad in getapt. nu pak ik langere m10 inbussen zodat ik aan de andere kant met opvulbuissen de schijf ook kan monteren. juit het precies uitlijnen van de adaptor op de as zodat alles in het midden zit is nog ff moeilijk.
maar komt wel in orde
 
boosterH2O said:
ja, ik had er een gekocht die aql was aangepast, gaten van speedficht waren m12 en rox is m10, dus gaten waren dicht gelast. en dat gedeelte was zo extreem hard dat ik er niet door kwam. nu heb ik de gaten van de schijfrem opgeboord tot 8,5mm en er m10 draad in getapt. nu pak ik langere m10 inbussen zodat ik aan de andere kant met opvulbuissen de schijf ook kan monteren. juit het precies uitlijnen van de adaptor op de as zodat alles in het midden zit is nog ff moeilijk.
maar komt wel in orde

Klinkt errug goed en ben benieuwd hoe het eruit gaat zien..
Blijf dit dan wel volge ;)
 
kleine update:
heb weer een @ epc rond gekeken en kreeg en nieuw idee er bij:
kiesler velgen (rox uitvoreing) en dan ook nog op de mono arm.
en zo doende ben ik ff wat gaan meten en rekenen en kwam ik er achter dat met wat aanpassingen het allemaal goed mogelijk is. dus ff sparen en dan is het zo ver.
 
hey,
brute scoot :)
maarem, dat zadel, die dingen die je erop geplakt heb. Daar wordt toch nog wel skai oid overheen getrokken?

Naja,

mzzl8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top