| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
update dan maar weer eens:

blokje wat verder met de hand gepolijst ff.


en ook al me spatbordje geschuurd. zat me er ff 7 laagjes lak op. arme handjes van me


en me boven lip ook al gedeeltelijk ontverft 8P


nu de rest nog van me kappen set :s
 
heb ff jullie mening nodig.
heb voor de grap ff een "stiker set" gekocht van rubber, die normaal bij de slider op het beenschild word geplakt voor verbetering van de look's

nu was mijn idee om het niet op de kappen te plaatsen maar onder het leer van het zadel.
nu weet ik niet of dit wel mooi zal worden en wat de rest vind.
en hoe , welke combi van stukken en welke plaats en volgorde.
laat ff wat weten wat jij zou doen en hoe en wat

stickervel

op het zadel licht het plaats vel, dat moet je ff weg denken en denken dat dat dus diker word. evt kleuren??
 
zekers doen dat zadel, dat maak het geheel helemaal af 8)

haha en je hebt geen geldboom in de tuin, wel een ander soort plant dat geld oplevert :p ;)

trip naar rotterdam nog goed verlopen?

-Tom
 
Lycorda said:
haha en je hebt geen geldboom in de tuin, wel een ander soort plant dat geld oplevert :p ;)



Coca planten zekers :p

maare vette scoot, en dat zadel word wel vet,
je woont dicht in de buurd , maar hebben nog nooit gemeet. moet eens verandering in komen!

suc6 verder
 
big-t said:
Coca planten zekers :p

maare vette scoot, en dat zadel word wel vet,
je woont dicht in de buurd , maar hebben nog nooit gemeet. moet eens verandering in komen!

suc6 verder

ag jij :p Luuk is cool hoor.. je zit ook niet stil Luuk flink aon de geng enzo ;)
 
toch nog maar eens me kapjes op scooter gezet, moet nog veeel bij werken voordat het allemaal mooi past zoals het zou moeten
 
update:

heb blokje opgehaald bij 3br. ben zeeer te spreken over resultaat en afwerking, veel info gekregen en dingen ff goed opgehelderd.
en ook eens een 2f4r op me mina blokje gezet. het paste niet zo als het zou moeten. maar toch, het zag er wel leuk uit!:D membraam is ook gedaandoor joost maar dat is niet zo interesant om te posten
de uitgedraaide cilinder kop:


en omdat ik alles goed in orde wil hebben heb ik maar eens alle lagers nieuw gehaald.


en maar meteen gemonteerd samen met vertaning en tp vertandings deksel die ik me ook nog heb gehaald.

de vertanding die er nu in zit is een primair athena 14/42 en een secendair tjt 13/39. reken maaruit ;) dus is al beter dan me vorige verhouding van een rf van 14,68 8P8P8P


ook alle randjes op het blok weg gefreezd. bespaart toch weer een aantal gram er op 8P.moet zeggen dat het ff wennen is , is weer een andere gezicht meteen.



en in de tussentijd heb ik ook nog me zadel aangevallen met wat plak spul. vind het er wel grappig uit zien zo


//edit: was 1 doosje vergeten met lager;)
 
Last edited:
netjes hoor, ik weet alleen niet of joost dat zo leuk vind dat je je poorte van je carter en cilinder zo laat zien op het forum... maja ik kan niet voor joost spreken
 
Wijne said:
netjes hoor, ik weet alleen niet of joost dat zo leuk vind dat je je poorte van je carter en cilinder zo laat zien op het forum... maja ik kan niet voor joost spreken


waarom zou hij da erg vind jah tis zijn werk maar , der is voor betaald en de cil en carters zijn van iemand anders dus jah en verder super project
toppie
 
eric AkA wicked said:
waarom zou hij da erg vind jah tis zijn werk maar , der is voor betaald en de cil en carters zijn van iemand anders dus jah en verder super project
toppie
Das waar hij heeft er voor betaald, maar ik zou het uit respect niet doen, maja wie ben ik :X verder leuk scootertje!
 
Misschien mag het van joost? Enne, alsof je zo alle maten enz. kan aflezen? :L
Maare, ziet er goed uit allemaal. Succes :)
 
efsane said:
Misschien mag het van joost? Enne, alsof je zo alle maten enz. kan aflezen? :L
Maare, ziet er goed uit allemaal. Succes :)

haha net of het daarom gaat of je de maten kan meten:L...tuners hebben gewoon liever dat hun geleverde werk niet zo open en bloot op internet gezet wordt dat is ook algemeen bekend, kijk maar naar andere project pages niemand laat ze getunede shizzle zien, vaak alleen carters, maja je moet het zelf weten...

ONTOPIC weer tis zonde van ze page om hem te verknalle zo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top