| SSR | Speed Spirox |

Status
Not open for further replies.
Hey Luuk je nieuwe velgen zien er egt UBER VET uit!!!!, En hoe staat het nu met je Veersysteempje ;) zal ook wel vet zijn ;)
Mzzls Ivo.
 
heeft iemand een idee voor een mooie striping voor op scoot, of een of ander mooi figuur? kom zelf niet echt ver met verzinnen :S
 
een lompe update dan maar:
ik met me gestreste kop denk " laat ik eens me blokje in elkaar zetten voor de lol"
dus ik alles losjes in het blok zetten en als laatset de speed.
had al wat frustraties omdat 1 draadstang niet goed door de speed heen ging.
maar ja , was toch maar ff voor te zien hoe het uit zou zien. dus 1 draadstangetje weg gelaten.
en alles mooi aangedraait. wat gebeurd, de cilinder kop zit er raar op.
hmm, hoe kan dat? geen idee, draai maar wat vaster, gaat wel weg.:s uit eindelijk is het ind weg gegaan toen me draadstang door me buitenkop stak. zwaar balen en nog meer stress. nu kijken voor nieuwe kop of een laten maken door vhm , maar kan zo nix vinden op hun site.

kort om, klote dag.

C5f63765.jpg

vHa64218.jpg

DqS64269.jpg
 
Vhm koppen heb je niet voor mina geloof ik, alleen voor de evo hebben ze de binnenkop. En die buitenkop (pia) is binnen -en buitenkop, ben er wel niet 100% zeker van. Maargoed, beter las je er een stukje alu schijfje op, ist meteen opgelost.
Blokje+velg+oversized schijf (toch?) zijn wel :~
 
efsane said:
Vhm koppen heb je niet voor mina geloof ik, alleen voor de evo hebben ze de binnenkop. En die buitenkop (pia) is binnen -en buitenkop, ben er wel niet 100% zeker van. Maargoed, beter las je er een stukje alu schijfje op, ist meteen opgelost.
Blokje+velg+oversized schijf (toch?) zijn wel :~

lassen zie ik niet echt zitten, ivm warmte verschillen die voor spanningen zullen zorgen.
en dat van die kop dacht ik ook al , wist alleen niet zeker.

en is ind een tjt zwevende zijf, ziet anders zo zielig uit als je zo een st schijfje in zo een grote velg zet he
 
Dat lassen is het proberen waard toch? Past de buitenkop (speed) van pia op speed van mina?
 
efsane said:
Dat lassen is het proberen waard toch? Past de buitenkop (speed) van pia op speed van mina?

hmm, geen idee zal wel niet.
lassen is evt te proberen, maar word wss een nieuwe buitenkop als ze los te bestellen zijn.
 
Ondanks je cilinderkop ziet je blokje er toch lekker uit hoor, Maar die Kiesler velg is BREEEEDDDD niet gezond, wel vet ;)
Ik denk dat ik die ook is ga aanschaffen ofzo *D
 
:!lang leven epc, wat zou ik zonder hen moeten, ze kunne gelukkig nog tegen een relatief normale prijs aan een nieuwe kop komen:w, hoera!! ik is blij +ralf+
 
update,
me veersysteem is geplaats. dit maal goed en werkend, en goed in krachts verhouding.
eCQ86245.jpg


frame moet nog steeds worden gestraald
 
Last edited:
Krastus.... Het zal allemaal echt perfect werken enzo.. maar ik zou er nog niet eens op durfen zitten in deze conditie :X

Plus ik denk dat je balhoofd onder een debiel schuine hoek staat :X
 
ik weet conditie is erger op foto dan in werkelijk heid, maar daar word hard aan gewerkt. frame is ook afkomstig van 92 dus heeft het een en het ander mee gemaakt.

balhooft zelf staat nog goed, alleen de dikke stang is wat terug gevallen, dus dat moet ik nog mooi onder andere hoek zetten en dan nieuwe verstevegings stangen plaatsen

kortom ben nog lang en druk bezig er mee en ben er zelf ook goed bewust van alle min punten die er nog zijn
 
ik denk dat jullie allemaal te voorbarig replyen :rolleyes:
balhoofd staat perfect, ook tijdens sprinten zit en is het fijn. is namelijk afgesteld op het slider zadel dacht ik zo.

en je kunt beter een stevige ketting hebben dan een stukje alu.

maar ok klopt, jullie hebben liever een mooi gammel iets , dan een ongestraald maar stevig mechanisme :henko:

oi

-Tom
 
D.J said:
Krastus.... Het zal allemaal echt perfect werken enzo.. maar ik zou er nog niet eens op durfen zitten in deze conditie :X

Plus ik denk dat je balhoofd onder een debiel schuine hoek staat :X

ik denk met je mee,
 
Da-vid said:
waarom een stukje alu?

reken maar erop dat een stukje staal ipv die ketting steviger zal zijn :)
als je een stuk staal hebt kan het niet meer indempen.

vandaar de ketting, zorgt ervoor dat het wel in kan, maar niet verder terug kan zakken.

-Tom
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top