Sr tjoening straatproject...

Status
Not open for further replies.
eej.. ff een update...


hij is nu eindelijk goed afgestelt...

en heb vandaag ff de kappen er snel opgebeunt,... zodat ik savonds wat kan rijden... ik laat eerst de binnenkappen wit spuiten...


alleen moet ik dan een glad achterkantje hebben.. dat moet ik nog maken, er moet ook nog gaas achter de gaten enzo en verder moet er nog een cross stuurtje op...


hier wat pics:




10120061.JPG


10120060.JPG


10120063.JPG


je ziet het evg logo wel zitten... er is echter wel een stukkie afgebroken.. :( maar dat plak ik er weer op als ik t gaas erachter doe....



ff burne :p
burnsiep.JPG
 
ff een update...


nu 125 sproeier erin....



ding rijd 115 autoteller nu.....


en heb ff wat meer kappen erop gezet.....




10180009.JPG



en omdat die gare malossi vlotterbakjes altijd lekken.....


heb ik daar ff een oplossing voor bed8 :p


had eerst curil... dat was niet goed.... toen stuk tape, wast een week goed.... nu dit maar gedaan:

10180010.JPG


als ie nu nog een x lekt haal ik wel nieuwe :)


dat schroefdraad word opgelost ofzo... vage zooi van malossi



ik zal morgen ff meten hoe heet die word... aangezien ik nu die voorkappen erop heb.....

60graden is optimale temp voor het koelvloeistof tog?

meestal kan ik na het rijden iig nog de cil gewoon vastpakken.... maar dat was zonder voorkap....
 
weet je wrm die vlotterbakjes gaan lekken. komt omdat je die ring onder je sproeier waarschijnlijk verkeerd om hebt gemonteerd en dan komt er een scheurtje in.
 
neej.. dat ist niet... hij is dolgedraaid.... die schroefdraad word vet zacht door die benzine ofzo... de vorige eigenaar had dat ook... heeft toen nieuw bakje gekocht... das deze... en nu ist weer zo...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top