GROSSIE'S Aerox Straatproject

Het verhaal is eigenlijk simpel, ik wou een cruiser en hij wou een pia die vlamde.
Daarom heb ik geruild, we hebben het al een tijd besproken maar het is er toch maar van gekomen, ik moet namelijk veel kilometers maken dit jaar i.v.m stage en werk.
 
JusSeb said:
Het verhaal is eigenlijk simpel, ik wou een cruiser en hij wou een pia die vlamde.
Daarom heb ik geruild, we hebben het al een tijd besproken maar het is er toch maar van gekomen, ik moet namelijk veel kilometers maken dit jaar i.v.m stage en werk.

Deze winter lekker mee door de pekel jakkeren :p Weg polijst werk :| Ik vind dit eigenlijk nog geen dagelijks vervoer ding maargoed ;) Tis gewoon een vet ding, dat is iets wat zeker is 8)
 
OMG! PIA TITUS?
Daarom durf je tegen een mina rijder te zeggen dat je hem gaat vlamman :L

Edit// En het is dan ook niet echt een project zei als je op msn zei. Grotendeels is al gedaan aan die NRG +ralf+, maar wel nice!
 
Go0s said:
Deze winter lekker mee door de pekel jakkeren :p Weg polijst werk :| Ik vind dit eigenlijk nog geen dagelijks vervoer ding maargoed ;) Tis gewoon een vet ding, dat is iets wat zeker is 8)


big busines voor mij :X polijst ik et weer :p
 
JusSeb said:
Het verhaal is eigenlijk simpel, ik wou een cruiser en hij wou een pia die vlamde.
Daarom heb ik geruild, we hebben het al een tijd besproken maar het is er toch maar van gekomen, ik moet namelijk veel kilometers maken dit jaar i.v.m stage en werk.

:eek::eek::eek: Waarom wordt mij hier nix over verteld?:eek::eek::eek:

Beetje zonde van de tijd die we erin gestoken hebben niet Justin :eek:

Naja mijn scoot niet..... veel plezier ermee!
 
Back
Top