GROSSIE@aerox said:net een behoorlijk bod op me rox gehad, ben nu zwaar aan het nadenken of ik hem weg zal doen:X
white pride sr said:hey wil je hem niet ruilen tegen me sr max biaggie http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=20902 alles zit er nog bij behalve een ontsteking
JusSeb said:Het verhaal is eigenlijk simpel, ik wou een cruiser en hij wou een pia die vlamde.
Daarom heb ik geruild, we hebben het al een tijd besproken maar het is er toch maar van gekomen, ik moet namelijk veel kilometers maken dit jaar i.v.m stage en werk.
Go0s said:Deze winter lekker mee door de pekel jakkeren Weg polijst werk :| Ik vind dit eigenlijk nog geen dagelijks vervoer ding maargoed Tis gewoon een vet ding, dat is iets wat zeker is 8)
JusSeb said:Het verhaal is eigenlijk simpel, ik wou een cruiser en hij wou een pia die vlamde.
Daarom heb ik geruild, we hebben het al een tijd besproken maar het is er toch maar van gekomen, ik moet namelijk veel kilometers maken dit jaar i.v.m stage en werk.