ErwinB said:Maar toch heb ik de voorkeur aan 2K autolak, omdat het gewoon sneller/mooier uitvloeid en sneller stofdroog is. Voor die paar euro wat het scheelt zou ik het niet laten.
**plaatje**
8)
firefox-prorace said:dat vind ik erg prijzig.. als je het op de goedkope manier wil doen ben je veel minder kwijt:
pot hoogglans verf: 10 eu of zo voor 1 liter bij bouwmarkt
en dan fles wasbenzine om te verdunnen: 2 <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=euro&v=56">euro</a> ofzo..
dus dan ben je wel een stuk goedkoper uit
hmm.. hoezo een 2k lak.. je kan beter gewoon een basislak nemen met daarover blanke lak.ErwinB said:Ik had het over 2 componenten autolak, en niet over muur/kozijn verf
Nozzle 1.0 t/m 1.2 is groot zat voor scooter kappen.Mark@Dna said:hey wat is de beste maat om mooi mee te spuiten (kop van het pistool (nozzle?)), want ik heb namelijk 1,4 en volges mij is dat een beetje groot.
Nogmaals, hebben mensen ervaring met het spuiten met stikstof flessen?
Je moet goed op de naald letten of die niet vies of krom is.Mitsjiel said:Bij de praxis is toevallig dat kinzo ding in de aanbieding voor 79,95.
Ook heb je een luchset ofzo erbij, met spuitpistool enzo voor 39.95. Dit ding is niet goed dus?
Ik heb ff op marktplaats zitten kijken voor een goed spuitpistool, maar waar moet ik op letten voor zoiets?
Of mayb iemand die een goed ding voor me kan regelen?
Het lijkt me wel wat om met een compressor te spuiten namelijk.