spruitstuk vraagje

Originally posted by ferenc
mooie remklauw :) en zit er normaal een schijf achter bij een ijsje?? :rolleyes:

Wat lul je nou over ICE, et lijken NRG velgen en als je project deel sjekt zie je dat ik met NRG bezig ben en ice in de koelkast heb liggen :|
 
Om nog maar weer even ONTOPIC te gaan :), ik heb een home made spruitstukje van iemand gehad en die heeft de hoekjes afgerond, dus niet helemaal 4kant gemaakt maar een vierkant met afgeronde hoekjes. Snappie het nog?
 
Die velg is wel mooi enzo, maar inderdaad een klauw met 4 cilinders achter, is vet. Denk niet dat je er veel aan hebt, maar leuke gadget.

En die velg, brrrrr. moet er niet aan denken wat er gebeuren kan idd.
 
daar moet ik zelf idd ook niet aan denken, als ik ding voor straatgebruik ga gebruiken komen er ook weer normale NRG velgen in. Dit is puur voor draggen/meetings....
 
Originally posted by chezzmo
Wat lul je nou over ICE, et lijken NRG velgen en als je project deel sjekt zie je dat ik met NRG bezig ben en ice in de koelkast heb liggen :|


sorry hoor dat ik niet alles over je weet,ik dacht dat je met je ijs bezig was :'(
 
Eigenlijk zou je dat moeten testen (moet je er wel twee maken... :)). Ik denk dat weghalen een beter plan is. Verloop is niet erg, maar het moet wel allemaal aansluiten.
 
Originally posted by chezzmo
Hier dan nog 1 plaatje, tis wel WAY oftopic.......



4zuiger.jpg


Je hebt me na ge-aapt...:(:(

Maar goed...ik kan je vertellen dat dit niet goed gaat...bij mij was hij ook gescheurd....
 
denk het haast van niet...

het achterwiel staat bol...doordat er tussen het blok en het wiel nog een schijf en een schijfrem zit.

Dan komt het onderspanning te staan en scheurt het....bij mij is pcies hetzelde gebeurt...en toen had ik er maar 1 keer mee gereden.
 
Originally posted by Big B NRG
Je hebt me na ge-aapt...:(:(

Maar goed...ik kan je vertellen dat dit niet goed gaat...bij mij was hij ook gescheurd....

zucht wat een bullshit, Remie had die velg al VOORDAT jij jouw pics posten.
en daarnaast had de Jager het ook al!

en het kan wel degelijk goedgaan! kijk maar naar die van de jager.

voor de rest ziet het er goed uit Remie, had niet anders verwacht.
 
Originally posted by Super Ronnie
en het kan wel degelijk goedgaan! kijk maar naar die van de jager.
Denk er wel aan dat De Jager een trommelrem heeft.
Ik vraag me af of het goed gaat.
Ik hoop het wel, want het is wel erg mooi. :)
 
voordat dat ding op de weg komt, trek ik er toch eerst een aantal bankruns mee. Dus als het fout gaat, zal het daar ook wel gebeuren. En over dat na-apen: Ik had die velgen in september/oktober al thuisliggen, ik ben alleen niet zo gul met pics posten......
 
Originally posted by chezzmo
voordat dat ding op de weg komt, trek ik er toch eerst een aantal bankruns mee. Dus als het fout gaat, zal het daar ook wel gebeuren. En over dat na-apen: Ik had die velgen in september/oktober al thuisliggen, ik ben alleen niet zo gul met pics posten......

Waar ga je testen / ik heb je al weleens aan de lijn gehad daarover geloof ik /?

Spruitstuk zo laten (rond dus), aangezien je niet genoeg aluminium weg kan frezen om de overgang van rond naar vierkant netjes te maken (wat ik zie op foto). En al zou je wel genoeg materiaal hebben om weg te halen, zal de flowverbetering nog marginaal zijn. Niks an doen dus, behalve monteren 8P

Succes ermee verder. Ziet er netjes uit.
 
Originally posted by chezzmo
voordat dat ding op de weg komt, trek ik er toch eerst een aantal bankruns mee. Dus als het fout gaat, zal het daar ook wel gebeuren. En over dat na-apen: Ik had die velgen in september/oktober al thuisliggen, ik ben alleen niet zo gul met pics posten......


Ach ze zijn niet helemaal hetzelfde....ik heb een andere kleur...


En die testbank runs zijn idd een goed idee....maar ik ben er bijna van overtuigd dat het scheurd

Je had er beter rondjes uit kunnen laten halen.

Ervaring leert....
 
Back
Top