Buddyfilter en spruitstuk vraagje..

Originally posted by Bart Nrg Mc2
Kan je dat onderbouwen, Johan? :)

Erik; waar is dat spruitstuk gescheurd?

Sander; past jouw Flatside in een ori-spruitstuk?
Volgens mij niet, die 24 flatside heb je ander spruitstuk voor nodig, meestal krijg je er zo'n lang aluminium spruitstuk van Polini erbij toch?
Snoeijzzz op dit forum rijdt ook met 24 flatside en dat paste ook niet op standaard spruitstuk.
 
Misschien domme vraag, maar waarom neem je als je scoot meer lucht nodig heeft niet gewoon een powerfilter, of boor je gaten in je org. luchtfilter. Dat laatste heeft bij mij goed gewerkt...
 
powerfilter=herrie+vuil

Bart, ik kan het onderbouwen ja. maar dat mag ik niet van een bepaald persoon die het me in het geheim heeft uitgelegd :)
 
De hoek van het spruitstuk is helmaal niet ideaal, alleen nog schuiner zou voor vlotterprobs zorgen...

Dat het (behalve dan door de korte lengte/ander volume) de flow verbeterd t.o.v. orgineel mag echter duidelijk zijn...
 
Originally posted by Thomas
Misschien domme vraag, maar waarom neem je als je scoot meer lucht nodig heeft niet gewoon een powerfilter, of boor je gaten in je org. luchtfilter. Dat laatste heeft bij mij goed gewerkt...
Powerfilter maakt een tering herrie en het wil nog al eens troep aanzuigen.
En std luchtfilter uitboren kan ook, maar ik denk dat de topicstarter het leuk vindt (net als mij:p) om een helmbak filter te maken? Het is ERG stil (bij mij hoor ik em echt geen lucht aanzuigen ofzo), en het is schoon, komt geen vuil in me buddy :D
 
Back
Top